וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: איך לעקוב אחרי אנשים בפייסבוק מבלי שהם ידעו?

30.9.2015 / 10:07

אקסית שקשה לכם לשחרר, קולגות שאתם לא רוצים לשבור איתם דיסטנס, מתחרים עסקיים או כל פרופיל אחר בפייסבוק שתרצו לעקוב אחריו יקבל הודעה על כך, אלא אם כן תשתמשו בפיצ'ר הזה

פייסבוק. ShutterStock
לראות ולא להיראות./ShutterStock

הרשת החברתית הפופולרית בעולם מאפשרת לנו לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אבל אחד מחסרונותיה הגדולים היא שפייסבוק מספרת לנו מי עוקב אחרינו, גם אם הוא לא ברשימת החברים שלנו (טאב Followers בעמוד החברים שלכם).

אבל מה קורה במקרים שאתם לא רוצים שידעו שאתם עוקבים אחרי מישהו - לא אותו אדם, וגם לא החברים שלכם? לא משנה אם זה קבוצה גדולה של אנשים או אקסית שאתם לא מסוגלים לשחרר - במקרים כאלה מומלץ להשתמש בפיצ'ר רשימות הקריאה. באמצעות התכונה הזו של הרשת החברתית תוכלו לפתוח פיד עם משתמשים אחריהם תרצו לעקוב מבלי שאף אחד יידע.

כדי לפתוח רשימה חדשה הקליקו על INTERESTS בתפריט של פייסבוק בצד הפיד. הפיד יתחלף כעת ברשימה ארוכה של רשימות מעקב שבראשה כפתור Add Interests. לחיצה על הכפתור תחליף את הרשימה בהמלצות והכפתור יתחלף בכפתור Create List. כדי להגיע לכאן אפשר גם ללחוץ פשוט על הלינק הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צרו רשימה חדשה./מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת לחצו על Create List ובחלון הצף שנפתח הקליקו על Next. בחלון הזה תנו שם לרשימה החדשה שלכם, וסמנו Only Me בהגדרות האבטחה מתחת לשם הרשימה. כעת לחצו על DONE והחלו למלא את הפיד הריק החדש שיצרתם בגולשים שתרצו לעקוב אחריהם בחשאי. כדי להוסיף משתמשים הקלידו את שמם בשדה משמאל (Add to this list) ומעל השדה תתחילו לראות את כל הפרופילים שהוספתם.

האנשים שהוספתם לרשימה הזו לא יקבלו הודעה והם לא יוכלו לראות שאתם עוקבים אחריהם תחת טאב Followers והרשימה הזו תהפוך ללינק קבוע בתפריט בצד תחת INTERESTS. לחיצה על הרשימה תציג את הפיד המותאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגדירו אותה כפרטית./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ותתחילו להוסיף אנשים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully