וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנורה בצורת תחת רוטט, שנדלקת בסטירה, כבר ראיתם?

6.10.2015 / 6:04

נראה שמישהו מצא דרך להטריד מינית חפצים דוממים; בסכום לא פרופורציונלי של כ-900 שקלים תוכלו לרכוש גם אתם את אחד המוצרים המוזרים שניתן למצוא ברשת. לפי הדיווחים, גם צביטה מדליקה את המנורה המעוצבת

מנורה בצורת תחת רוטט, שנדלקת בסטירה, כבר ראיתם?/Facebook

אל צונמי המוצרים המוזרים המוצעים למכירה ברשת מדי יום מצטרפת מועמדת מבטיחה לתואר "ההמצאה ההזויה של השנה" - מנורת לילה גמישה ורוטטת בצורת תחת, אותה ניתן להפעיל רק באמצעות סטירות.

ה-Slap It הוא גוף תאורה המעוצב כישבן אנושי חלק למשעי המפיץ אור צבעוני. הישבן המואר נמכר בכ-900 שקלים (סכום מופרך לחלוטין לגימיק כזה) ומגיע בשלל צבעים לבחירתכם. התחת שוקל קצת יותר מקילוגרם אחד, וניתן לכוונו ל-10 דרגות תאורה שונות, היוצרות עשרה גווני אור בהתאם. את ה-Slap It תצטרכו, כאמור, להדליק באמצעות מגע - וזו לא חייב להיות פליק שיהדהד למרחוק בהכרח. גם צביטה או טפיחה קלה יעשו את העבודה.

למרות שמדובר באביזר בצורת תחת, העיצוב שלו די פשוט ונקי (יש גבול לדיוק האנטומי שניתן למכור לאנשים). המוצר הזה משעשע בדרכו, לא מבזה נשים בשום צורה (טכנית זה יכול להיות גם ישבן של בחור) והוא יכול להפוך כל חלל רציני ומעונב למעט יותר הומוריסטי, או אולי לשמש מתנה מושלמת ליום ההולדת הבא של הבוס.

Ten colours, just turn the metal dial on the back!

Posted by Slap It on Tuesday, March 3, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully