וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: התפשטה בחנות בזעם כי בן זוגה לא רצה לקנות לה אייפון

אילן גלר

1.10.2015 / 8:06

לא ברור האם הצעירה הסינית, שהפכה לוויראלית בזכות התמוטטות העצבים בחנות הגאדג'טים, הצטרפה ל-13 מיליון רוכשי האייפון 6S החדש, אבל מה שבטוח זה שבעת צילום התיעוד הזה היא ממש רצתה אחד

צילום מסך

הנערה הסינית המככבת בסרטון הוויראלי הזה כנראה התרשמה מאוד מתכונותיו החדשות של מכשיר האייפון 6S של אפל, אחרת לא ברור למה, כשבן זוגה לא הסכים לקנות לה אחד בעת ביקור בחנות גאדג'טים, היא החליטה לנקוט באמצעים קיצוניים למדי כדי לשנות את דעתו.

המריבה הקולנית בין שני בני הזוג, שתועדה כולה במצלמות האבטחה, הגיעה לשיא כשצעירה קרעה את בגדיה והחלה לצעוד ברחבי החנות בעירום מלא. היא השליכה את הבגדים על הרצפה, ופצחה בהתקף זעם לעיני העוברים והשבים בחנות ומחוץ לה. בן הזוג מצדו לא התרשם מדי, לפחות לפי התיעוד, ובסופו של דבר הוא צעד החוצה מהחנות. מצד שני, יכול להיות שהוא פשוט היה בהלם ובסופו של דבר החליט פשוט לברוח מהסיטואציה.

האם אכן זכתה בסופו של דבר הנערה האנונימית במבוקשה? כנראה שלעולם לא נדע, שכן אף אחד מהמשתתפים בסרטון לא ימהר להזדהות. עם זאת, הסרטון הפך שלא במפתיע לפופולרי וזכה בתוך ימים ספורים למיליוני צפיות. לאפל, אגב, אין מה לדאוג. גם אם הזוג הזה נותר ללא אייפון חדש, בחברה מדווחים על מכירות שיא של יותר מ-13 מיליון יחידות במהלך סוף השבוע הראשון שלאחר ההשקה.

לא קיבלה אייפון והתפשטה בחנות. צילום מסך
גם זו דרך להתבטא./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6S

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully