וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומות ביוטיוב יהיו בקרוב הרבה יותר מציקות: כך זה ייראה

אילן גלר

2.10.2015 / 5:26

בגוגל חושבים כנראה שאנחנו רוצים לקנות כל מה שאנחנו רואים, ולכן בקרוב נתחיל לראות על סרטונים ביוטיוב קישורים ישירים לרכישת מוצרים המופיעים, או קשורים למה שמופיע, בווידאו

הפרסומות ביוטיוב מעצבנות אתכם? יש לנו חדשות רעות - בקרוב תאלצו לסבול עוד יותר מהן. גוגל הכריזה לאחרונה על מודל פרסום חדש שיהפוך בקרוב לחלק בלתי נפרד מאתר שיתוף הווידאו הפופולרי בעולם, ויציג באנרים המקשרים ישירות לרכישת מוצרים. אם תרצו תוכלו להתעלם מהם לחלוטין כמובן, אך זה לא ימנע מגוגל להציג לכם אותם.

בגוגל טוענים כי מנגנון מתוחכם יזהה מוצרים בתוך סרטוני הווידאו, ואז יציע לכם לרכוש אותם. כך, לדוגמה, אם תצפו בסרטון מתוך משחק וידאו חדש, יופיע קישור לרכישתו. לסרטון סקירה של סמארטפון יתווסף קישור לקנייה ישירה שלו, בעוד שסרטון המתרחש בפריז עשוי להכיל קישורים לרכישת חופשות בעיר האורות.

החלק המעודד בהכרזה הוא שלפחות לעת עתה, הבאנרים לא יפתחו מיד עם הצפייה בסרטון, אלא רק אם תצביעו על אייקון קטן בפינה הימנית העליונה של המסך. זה כמובן, עלול להשתנות ברגע שנתרגל לשינוי, כמו במקרים רבים. כמו כן, מטרתה של גוגל היא באמת להציע לרכישה מוצרים שיעניינו אתכם (אחרת לא תקליקו על הבאנרים - וחברת הענק לא תרוויח מהפרסום), ולא להציף אתכם בסתם פרסומים אקראיים ולא רלוונטיים. כמה שטח מהמסך יישאר לנו בסוף בין כל הפרסומות? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully