וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תספק אינטרנט חינם לעולם באמצעות הלוויין הישראלי עמוס 6

5.10.2015 / 20:45

במסגרת פרויקט Internet.org, שמטרתו לספק חיבור חינם לרשת עבור תושבי האזורים הנידחים בעולם, תיעזר הרשת החברתית הגדולה בעולם בשירותי לוויין התקשורת החדיש

לוויין. ShutterStock
לחבר את כל האזורים הנידחים מדרום לסהרה. אילוסטרציה./ShutterStock

מנכ"ל הרשת החברתית הגדולה בעולם, מארק צוקרברג, הודיע הערב (יום ב') כי פייסבוק תיעזר בקרוב בשירותיו של הלווין הישראלי "עמוס 6", במסגרת פרויקט Internet.org, שאמור לחלק אינטרנט חינם מהחלל למדינות מתפתחות, בעיקר באזורים הנידחים שמדרום לסהרה באפריקה.

שיגורו של הלוויין צפוי לסוף שנת 2015, ולפי הדיווחים מטרת הרשת החברתית הגדולה בעולם היא להציע חיבור לרשת כבר במחצית השנייה של 2016. הפרויקט הזה הוא שיתוף פעולה של פייסבוק ושל ספקית האינטרנט הצרפתית Eutelsat.

"שתי החברות ינצלו את כל קיבולת הפס הרחב שהלוויין עמוס 6 יספק", לשון הודעת החברה. "פייסבוק ו-Eutelsat שואפות להעניק עזרה לחלקים גדולים של אפריקה, שמדרום לסהרה, ולספק גישה למשתמשים רבים שאינם נהנים מהיתרונות הכלכליים והחברתיים של האינטרנט".

I'm excited to announce our first project to deliver internet from space. As part of our Internet.org efforts to connect...

Posted by Mark Zuckerberg on Monday, October 5, 2015

"אני נרגש להכריז על הפרויקט שלנו לספק אינטרנט מהחלל. כחלק ממאמצינו לחבר את העולם אנחנו משגרים את הלוויין שיחבר מיליוני אנשים", כתב מוקדם יותר הערב מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, בפוסט. "בשנה האחרונה פייסבוק בחנה דרכים חדשות לשימוש במטוסים ולוויינים כדי לספק גישה לאינטרנט ... זה רק אחד מהחידושים שאנחנו עובדים עליהם במטרה למלא אחר היעדים שלנו ב-Internet.org".

משפחת לווייני התקשורת עמוס הם פרי פיתוח התעשייה האווירית הישראלית ומתופעלים על ידי חברת חלל תקשורת. עמוס 6 צפוי להחליף את לוייני עמוס 2 ועמוס 3, המשדרים ללקוחות מאירופה ומישראל, ולהצטרף לפעילות של עמוס 5 באזור אפריקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מארק צוקרברג. AP
אינטרנט חינם מהחלל לאפריקה - למה לא?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully