וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: הכלב שמסיע את הילד במכונית הצעצוע. צפו

אילן גלר

8.10.2015 / 6:05

התיעוד החמוד הזה כובש את הרשת בימים האחרונים, ואפשר להבין מדוע - יש בו את כל האלמנטים הדרושים לוויראליות, רק שחלק מהגולשים מאמינים שמדובר במסחטת לייקים מבוימת

יוטיוב / ג'סיקה וולף

בסרטון הזה יש את כל המרכיבים הדרושים לווידאו ויראלי מושלם - הכלב המשפחתי יצא לטיול במכונית הצעצוע של הילד, שישב במושב לצדו ונהנה מהנסיעה. מיליונים כבר צפו בדקה הקסומה הזו מהחנייה של משפחת וולף, אולם יש גם לא מעט גולשים המפקפקים באמינותו, וטוענים שהאמת הרבה פחות מרשימה.

בדיון שנפתח סביב הסרטון באתר שיתוף התכנים Reddit העלו הגולשים קישורים לרכישת מכונית הצעצוע, כמו זו המופיעה בסרטון, ולטענתם היא מצוידת בשלט רחוק המאפשר לנהוג בה תוך השתלטות על ההגה והדוושות. מדובר בפינוק לא זול, שמחירו עומד על כ-300 דולרים, אבל חלק מהמגיבים כבר עשו את החישוב וציינו שההשקעה הזו תכסה את עצמה בעזרת רווחי הפרסומות.

צלמת הסרטון ואם המשפחה, ג'סיקה וולף, לא נותרה אדישה להאשמות. לדבריה, היא אכן שלטה בהאצה ובלימת הרכב באמצעות השלט הרחוק, אך הכלב הוא באמת זה שסובב את ההגה ונהג במכונית. מה האמת? קשה לדעת, אך לכל הפחות אין ספק שמדובר בסרטון חמוד להפליא, והילד באמת נראה מרוצה מהנהג הצמוד שעושה את כל העבודה; בשבילו - הכלב הוא זה שנוהג.

כלב מסיע ילד. יוטיוב / ג'סיקה וולף, צילום מסך
מי פנוי בארלוזורוב?/צילום מסך, יוטיוב / ג'סיקה וולף
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully