וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלפי השתבש - הלמבורגיני עלתה באש. צפו

אילן גלר

8.10.2015 / 7:54

מכוניות יוקרה בכבישי האמירות הערבית העשירה זה לא מחזה נדיר, אבל רכב ספורט חדש עולה בלהבות באמצע הכביש זה מראה שיכול לגרום גם לעשירי דובאי להחמיץ פעימה. אולי בלמבורגיני הבאה הוא לא ינסה להשוויץ

יוטיוב

שילוב חסר מזל בין צילום סלפי מיותר ונהג שהתלהב מעט יותר מדי מרכב היוקרה שלו הוליד את אחד הסרטונים המדליקים (תרתי משמע) ברשת. תחילתו בצמד מכוניות יוקרה, פרארי ולמבורגיני, העושות את דרכן ברחובות דובאי. נהג הפרארי, כנראה מכר של בעל הלמבורגיני, מקפיד לעכב את התנועה בכל הזדמנות בכדי לצלם סלפי עם חברו.

הצמד לא מסתפק בצילומים המעצבנים, אלא גם מרעיש ללא הפסקה. כנראה שלדעתם, השימוש הטוב ביותר במכונית שמחירה עומד על כ-400,000 דולרים, היא יצירת מטרד לכל יתר הנהגים בכביש. אלא שאז מתרחש הבלתי צפוי ונראה שהשילוב בין הרצת המנוע ללא כל תנועה (פול גז בניוטרל), והקיץ המטורף בדובאי, גרם לעליית הרכב באש.

כך נשרפת מכונית היוקרה אל מול עיניהם המשתאות של יתר הנהגים, ובתוך דקות ספורות הופכת לגרוטאה חסרת תועלת. מי יודע, אולי אחד הנהגים היה יכול לעצור את השריפה ולהציל את הרכב אם היה מתערב במהירות, אלא שסביר להניח כי לאחר ההצגה המיותרת שקדמה לכל זה, לאף אחד ברחוב לא ממש התחשק לעזור.

למבורגיני עולה באש בדובאי. אתר רשמי
מחר נקנה עוד למבורגיני./אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקל הסלפי החשוד בהגברת ההתלהבות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully