וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת עריכת התמונות הכי שווה - עכשיו בחינם לאייפון

אילן גלר

8.10.2015 / 6:00

המילה פוטושופ כבר הפכה לביטוי נרדף לעריכת תמונות, וכעת כל משתמשי iOS יכולים ליהנות מהפיצ'רים הכי שימושיים ומדליקים בחינם בנייד - מחיקת אלמנטים בנגיעה, שיפוץ תמונה ברגע ועוד

פוטושופ, תוכנת עריכת התמונות הוותיקה והמפורסמת של אדובי, היא מוצר מורכב ויקר שאין הרבה היגיון ברכישתו אם אינכם גרפיקאים מקצועיים. אולם בפעמים הבודדות בהם אתם זקוקים לעוצמה של פוטושופ על מנת לערוך את התמונות הביתיות שלכם, מציעה לכם כעת אדובי את Photoshop Fix, אפליקציה חינמית לחלוטין לאייפון הכוללת כלי עריכה מרשימים, בממשק פשוט ונוח במיוחד.

לאחר שתטענו לתוך Fix תמונה שצולמה באייפון שלכם, תוכלו בלחיצה אחת להעלים ממנה אובייקטים בלתי רצויים, לשנות את פרטי התאורה, לעדן ולהחליק תווי פנים ועוד. כמעט לכל אחת מהתכונות הללו קיים מצב אוטומטי, שברוב המקרים יספיק בהחלט לתוצאות הרצויות, או מצב הפעלה ידני אם תרצו לשלוט בכל השינויים בצורה מקצועית (וגם להשקיע הרבה יותר זמן בעריכת כל תמונה).

האפליקציה זמינה כעת למכשירי אייפון ואייפד בלבד, אולם בקרוב תגיע גם לסמארטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד. השימוש בה, כאמור, חינמי, אך מחייב הרשמה לחשבון ייעודי של אדובי ללא כל התחייבות לרכישת מוצרים כלשהם. לטעמנו זו בקשה הוגנת בעבור הזכות להשתמש באחד מכלי העריכה הגרפית החזקים ביותר שאי פעם ראינו עבור מכשיר נייד, וכזה שעשוי אפילו להחליף עבור רבים את התוכנה הביתית הכבדה והמסובכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully