וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד ממועדון אלנבי 40 הוסר מאתרי פורנו בעולם

8.10.2015 / 5:11

הסרטונים הלא מצונזרים, של הצעירה מקיימת יחסי מין עם כמה גברים על הבר בתל אביב, פורסמו באתרי פורנו ופורומים שונים; לאחר פניית איגוד האינטרנט הישראלי הם הוסרו מיד

צילום: מאצ'י הוף עריכה: מתן חדד

המרכז הישראלי לאינטרנט בטוח הגיש בקשה לאתרי פורנו ופורומים שונים כדי שאלו יסירו את התיעוד שזעזע את המדינה מהמועדון התל-אביבי. כזכור, הצעירה, שהייתה תחת השפעת אלכוהול, תועדה מקיימת יחסי מין עם גברים על הבר במועדון "אלנבי 40", כשהיא עירומה לחלוטין.

לפי המרכז לאינטרנט בטוח של איגוד האינטרנט הישראלי, הגיעו בימים האחרונים כמה תלונות על העלאת הסרטון לאתרים שונים. בעקבות פנייה זו התוכן הוסר.

"ברמה העקרונית המצולמת לא נתנה את הסכמתה לפרסום הסרטונים וזו הסיבה לפנייה להסרתם", נמסר מהאיגוד. "נציגת המרכז פנתה למנהלי האתרים בבקשה להסיר את התכנים והם נעתרו לבקשתה מיד".

עוד נמסר כי אתרי הפורנו לא מסתבכים עם סרטונים פרטיים מחשש לתביעות ומסירים מיד תכנים כשמבקשים מהם. באיגוד מבקשים להבהיר שאם ישראלים נוספים נתקלו בתכנים לא הולמים, שפורסמו ללא רשות (גם לא של עצמם), ניתן לפנות אליהם והם ידאגו להעביר את הפנייה לאתרים ולגורמים המתאימים.

בתוך כך דווח על התפתחות משמעותית בחקירת הפרשה. בחדשות 10 דווח אמש כי היום (ה') צפויה הצעירה שתועדה מקיימת יחסי מין עם גברים במועדון להגיע להעיד במשטרה, ועל פי הדיווח היא מתכננת לטעון שהיא נאנסה והייתה שתויה בעת האירוע. על פי הדיווח, מדובר בשינוי גרסה מצדה, לאחר שבחקירתה בעבר טענה כי יחסי המין בוצעו בהסכמתה.

מועדון אלנבי 40.. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"הסרטונים פורסמו ללא אישורה של הצעירה"./אתר רשמי, מתוך פייסבוק

"בתקופה האחרונה אנחנו עדים לתופעה של הפצת סרטונים פורנוגרפיים של ישראליות באתרי פורנו בחו"ל. גם הסרטון של אלנבי 40 הגיע לאתרים כאלו", אומרת אורנה היילינגר, מנהלת המרכז לאינטרנט בטוח של איגוד האינטרנט. "לעיתים קרובות הסרטונים צולמו שלא בידיעת המשתתפות ובוודאי שלא התקבלה הסכמתן לפרסומם. כשאנחנו מקבלים פניות מהסוג הזה אנו יוצרים קשר עם הנהלת האתר ומבקשים להסיר את הסרטונים. מאחר ואנחנו גוף מוכר, הפניות נענות באופן מידי. גם המשטרה פונה אלינו מעת לעת כשמתגלים סרטונים של קטינה באחד האתרים האלו".

איגוד האינטרנט הישראלי מפעיל כשירות לציבור את המרכז לאינטרנט בטוח לצד פעילות הסברה ישנו קו חםתמיכה לפגיעות ברשת. צוות הקו נותן מענה אנושי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בנושאים כמו: שיימינג, פריצה לחשבון דוא"ל/ פייסבוק, בריונות ברשת, קבוצות שנאה, ניסיון הונאה, דואר זבל (spam), לשון הרע, תוכן פוגעני, התחזות וזיוף.

לכל פנייה או שאלה, הקו זמין בטלפון 03-9700911 בדוא"ל: safe@isoc.org.il או דרך האתר safe.org.il.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההתכתבות במייל עם אחד מאתרי הפורנו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully