וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוט הכיס יודע לעשות כל מה שסמראטפון יודע - רק חמוד יותר

8.10.2015 / 6:22

הוא יודע לגלוש ברשת, לצלם תמונות וסרטונים, לענות על שאלות - והכול מבלי שתרצו לצעוק עליו אפילו לרגע. רובוהון לא יציל את העולם, אבל הוא בטוח יהפוך אותו למקום חמוד יותר

מערכת וואלה!

כשהסמארטפונים החלו להשתלט על חיינו היינו בטוחים שאנחנו יודעים הכול; ואז הגיעו העוזרות האישיות כמו סירי של אפל או קורטנה של מיקרוסופט, ולימדו אותנו שבעידן המידע, החכמה היא לעשות סדר בכל מה שאנחנו יודעים. ואז הגיעו היפנים ולימדו אותנו שסמארטפון הוא בכלל לא מגניב כמו שחשבנו.

הכירו את רובוהון - עוזר אישי וטלפון חכם, בדמות רובוט. הוא עושה בדיוק מה שעושה היום כל סמארטפון, כמו גלישה באינטרנט, צילום וכמובן, מתפקד בתור עוזר אישי. אז נכון, אין פה חידוש מרעיש, אבל לפי טומוטאקה טאקאהאשי, המפתחים של הרובוט החמוד, הוא אמור להיות יותר מטלפון חכם - הוא אמור להיות חבר.

לפני שנתיים פיתחה החברה גם רובוטים שאמורים להוות חברה לאסטרונאוטים בודדים בעתיד, אז נראה שבאופן כללי הם מחויבים ליצירת חברים מלאכותיים לכלל האנושות. או במילים אחרות: תודה, יפן, על עוד פיתוח שלא חשבנו שאי פעם נצטרך.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully