וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המתיחות: 5 אפליקציות חינמיות שיכולות להציל חיים

8.10.2015 / 5:52

אפליקציה שתעדכן אם לא הגעתם ליעדכם בזמן, אפליקציה שתשמיע קול צורם ותגרום לכולם להביט לכיוונכם, אפליקציה שתסייע לכם להגיש עזרה ראשונה לפני שמגיעים החובשים ועוד. בין שלל המשחקים שיש לכם על הנייד, כדאי שתהיה גם אחת האפליקציות הללו

פיגוע דקירה בעיר העתיקה, ירושלים, 7 באוקטובר 2015. מד"א
שמרו על עצמכם./מד"א

גל הטרור האחרון, המתווסף לשלל מקרי האלימות שכמעט התרגלנו לחיות עימם, מזכיר לנו מחדש שהסמארטפון שלנו הוא לא רק מחשב קטן, שנחמד לשחק בו, אלא כלי עזר שיכול במצבים מסוימים אף להציל חיים. האפליקציות האלה יתאימו לגברים ולנשים במצבי חירום, במהלך אירוע בטחוני או פלילי.

איחוד הצלה - אפליקציית מצוקה

קרן ישראלייף עומדת מאחורי האפליקציה מבית NowForce, שפותחה במקור עבור מתנדביה ופעיליה. היא תוכננה אך ורק למטרות דיווח של אירועי חטיפה או תקיפה, ובאתר האפליקציה, המוצעת לאייפון ואנדרואיד (אך דורשת הרשמה), מדגישים כי היא לא מהווה תחליף להזעקת כוחות הביטחון.

עם הפעלתה האפליקציה מחייגת אוטומטית למוקד 100 של משטרת ישראל, בעודה שולחת במקביל את המיקום ממנו התקבלה הודעת המצוקה, למוקד המאויש מסביב לשעון, כל ימות השבוע. האפליקציה תשלח גם הודעה לאנשי קשר, שתגדירו מראש (כולל הודעות SMS לשני נמענים לבחירתכם) עם מיקומכם, ופרטי האירוע יועברו על ידי המוקד גם כן לגורמי הביטחון.

bAngel

אנשים טובים באמצע הדרך: bAngel היא אפליקציה המציעה מעין רשת חברתית, שנועדה פחות לשיתוף תמונות של תינוקות וסרטוני חתלתולים, ויותר למטרות כגון הצעת וקבלת עזרה במצבי מצוקה מכל סוג.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים בה לסייע לאחרים, או להתריע על מצב חירום, או תקיפה על כל רקע, ולקבל עזרה מידית ממשתמשים הסמוכים ביותר פיזית, בהסתמך על רכיב ה-GPS. ניתן להשתמש באפליקציה גם כדי לשלוח התראות מידיות, הכוללות ליווי מדויק אחר מיקומכם במפה, לאנשי קשר מוגדרים מראש (להורדה לאייפון).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

SOS GPS FJ

אפליקציה דומה הזמינה למשתמשי אנדרואיד היא SOS GPS FJ, שגם כן נועדה למטרות איתות במצבי חירום בהתבסס על כרטיס ה-SIM. ההתראה מבוצעת על ידי הודעות SMS לאנשי קשר הקיימים במכשירכם, ללא צורך להגדיר ידנית את הנמענים מתוך האפליקציה לאחר התקנתה. האפליקציה מאפשרת גם להגדיר מסלולים, למשל בעת יציאה לטיול, ובמידה ולא תגיעו ליעדכם או תסטו מן הדרך, היא תשלח התראות חירום (להורדה לאנדרואיד).

מגן דוד אדום

האפליקציה הזו נועדה גם כן למצבי חירום, במטרה להזעיק עזרה רפואית דחופה, לצד מדריכים יעילים ומהירים להחייאה ועזרה רפואית קריטית עבור מי שכבר נמצא בשטח, טרם הגעת החובשים. "מדריך מד"א לעזרה ראשונה" כולל מידע רפואי חשוב למצבי חירום, בעברית פשוטה עם אנימציות וסרטוני הדרכה, הנחיות בטיחות, עצות וטיפים.

תוכלו גם לחייג מתוך האפליקציה ישירות למוקד מד"א, לקבל סיוע טלפוני או להזעיק אמבולנס. האפליקציה לא דורשת חיבור לאינטרנט ומכילה את כל המידע על גבי המכשיר לאחר הורדתה, כך שגם במצבי חירום במיקומים מרוחקים וללא קליטה, היא עשויה לסייע בהצלת חיים (להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית מד"א./מערכת וואלה!, צילום מסך

Watch Over Me

אפליקציית הבטיחות האישית Watch Over Me אמורה לשמש כמלאך אישי בדרכים. לפי נתוני החברה, יותר מ-220,000 אלף נשים משתמשות בה ביותר ממאה מדינות. האפליקציה מאפשרת להפוך את הסמארטפון למכשיר אבטחה ומעקב אישי, ועם הפעלתה היא מתחילה לעקוב אחרי הנתיב ליעדכם; במקרה של סטייה ממנו, או עיכוב בדרך, תודיע על כך לאנשי קשר שתגדירו לה, כמובן יחד עם נתוני מיקומכם.

לצורך כך תתבקשו להפעיל טיימר מעקב, למשל לזמן ההליכה המשוער הביתה בשעת לילה מאוחרת. במידה ולא תאשרו את הגעתכם לאחר פרק הזמן, יישלחו ההודעות באמצעות אימייל, פייסבוק או הודעות SMS. האפליקציה משמשת גם כאזעקת חירום, ותשמיע צליל חד וגבוה אם תנערו את המכשיר בזמן הפעלתה, לצד הפעלת הפנס ועדכון אנשי הקשר בהודעות. (להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully