וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בסקייפ: תרגום שיחות לכל שפה בזמן אמת

9.10.2015 / 6:37

תרגומון אוניברסלי היה נחלת סרטי המדע הבדיוני עד לאחרונה; אחרי שבקיץ הכריזה מיקרוסופט על הפיצ'ר החדש, כעת הוא זמין לכולם בגרסה האחרונה של שירות השיחות המקוון

אילוסטרציה. ShutterStock
לדבר בכל שפה ולהבין כל שפה./ShutterStock

כבר לא בגדר מדע בדיוני: גיבורי להיט המד"ב Sense8 יכולים לדבר זה עם זה מכל מקום בעולם, בין היתר, גם אם צד אחד של השיח דובר קוריאנית, והשני סווהילית. וכעת כולנו יכולים לשוחח כך באמצעות תרגום דו-כיווני בזמן אמת.

במסגרת עדכון מגניב במיוחד אתם יכולים לשוחח בעברית, או בכל אחרת שפה שתבחרו, בעת התכתבות ואפילו שיחה קולית באמצעות סקייפ, לא משנה מי עומד מצדו השני של המסך. העדכון יצא סופסוף עבור האפליקציה לאחר שמיקרוסופט הודיעה על הוספת פיצ'ר התרגום בפלטפורמת כבר בתחילת הקיץ.

מנגנון התרגום שבלב הפיצ'ר החדש והמוצלח הזה לשירות נבדק ראשית באמצעות אפליקציה עצמאית, Translator, מה שאיפשר תיקון באגים לפני שילוב המערכת בשיחות ובצ'ט של סקייפ, המציע כעת התכתבות דו-לשונית המתורגמת באופן דו-כיווני ובזמן אמת ליותר מ-50 שפות, כולל קלינגונית.

האפשרות החדשה עדיין מוגבלת מעט ביכולותיה ובתמיכתה בשפות, בכל הקשור לתרגום שיחות קוליות (השפות הנתמכות הן אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית ומנדרינית בלבד, נכון לרגע זה), כך שיש לקוות שבעדכונים הבאים היא תזכה לשדרוג בגזרה הזו. כדי להתנסות בפיצ'ר החדש, כל שעליכם לעשות הוא לעדכן את סקייפ לגרסה הטרייה, בגוגל פליי או אייטיונס.

כדי להפעיל את הפיצ'ר בצ'ט לחצו על אייקון ההגדרות, ובחרו את תפריט השפה אליה תרצו שיתורגמו דבריכם; את האייקון תמצאו מתחת לתמונה והשם של שותפכם לשיחה. אייקון פיצ'ר התרגום "יידלק" לצד אייקון ההגדרות, ובמידה ואתם מדברים באחת השפות הזמינות לתרגום קולי, תוכלו ליהנות מהפיצ'ר בשיחה פשוט על ידי הפעלתה בלחיצה כל מקש שיחת הווידאו, לאחר ההגדרה הראשונית.

  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully