וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר בפייסבוק: לא כפתור דיסלייק, אבל מספיק קרוב. כך זה ייראה

8.10.2015 / 20:05

אחרי השמועות העיקשות על כפתור דיסלייק חדש, פייסבוק מתחילה ניסוי עם כפתורי לייק משודרגים להבעת מנעד רחב של רגשות. אימוג'י כועס זה עדיין לא דיסלייק, אבל זה מספיק קרוב לבינתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחיצה ארוכה באפליקציה, ריחוף עם סמן העכבר באתר./מערכת וואלה!, צילום מסך

השמועה שמארק צוקרברג מתכנן להוסיף לחיינו כפתור דיסלייק כבשה את הרשת בסערה, אך השינוי שפייסבוק עושה ממחר עשוי להיות מעניין לא פחות.

הלייק המיתולוגי, שהפך לסמל שהכי מזוהה עם הרשת החברתית הפופולרית בעולם, יפנה מקומו לפיצ'ר שיאפשר להביע שורה של רגשות, המזכיר מאוד אימוג'י.

הלייק החדש ייראה אותו הדבר רק שתתווסף לו האפשרות להיפתח כתפריט עם שש תגובות רגשיות נוספות, מעבר לאגודל המסורתי, בדמות פרצופי אימוג'י: אוהב, צוחק, מבסוט, וואו, עצוב, כועס.

פייסבוק תתחיל לבדוק את השינוי החל ממחר באירלנד ובספרד, וזה אמור לשים סוף לשמועות על כפתור דיסלייק. הפיצ'ר צפוי להשתלב גם בעמודים ובפרופילים, ולא רק בפוסטים, כך שתוכלו להשאיר "לייק" זועם לעמודי אמנים, נבחרות ועוד.

מתי כולנו נוכל ליהנות מאחד השינויים המהותיים ביותר עד היום בעיצוב של פייסבוק? כנראה שיחלפו לפחות כמה שבועות עד שנדע, אלמלא פייסבוק כבר מתכננת השקה כללית בשל הבאזז הרב שהניסוי מייצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחר של רגשות והלייק המוכר./מערכת וואלה!, צילום מסך

Today we're launching a pilot test of Reactions — a more expressive Like button. As you can see, it's not a "dislike"...

Posted by Chris Cox on Thursday, October 8, 2015
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותר גם לכעוס מעכשיו./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully