וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין רשת חדש: תמונות עירום תמורת הצבעה בבחירות

9.10.2015 / 10:37

כדי לעודד צעירים לצאת ולהצביע לפרלמנט הקנדי, בעוד כשבוע וחצי, קבוצה חדשה ברשת מציעה צ'ופר מרענן בדמות תמונת עירום שתישלח בתגובה לאישור הצבעה. האזרחים שהצביעו כבר בחו"ל היו בין הראשונים ליהנות מהשירות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת וואלה!

רובכם בטח לא מתעניינים בכך יותר מדי אבל ב-19 לחודש יערכו הבחירות הכלליות לממשלת קנדה. הבעיה היא שאחוזי ההצבעה בקרב הצעירים במדינה מאוד נמוכים אז כדי לנסות לעודד אותם להגיע לקלפי, קבוצה חדשה ברשת מנסה לפתות אותם בתמונות עירום.

לקבוצה קוראים nudes 4 votes, או בעברית: תמונות עירום עבור הצבעה, ושיטת הפעולה שלהם היא מאוד פשוטה - חברות וחברי הקבוצה מוכנים לשלוח לכם תמונות עירום שלהם בתמורה לכך שתצביעו.

כל שעליכם לעשות הוא ללכת להצביע, לקבל אישור הצבעה ולשלוח אותו במייל לקבוצה ובתמורה תקבלו תמונת עירום של אישה או גבר לבקשתכם. הקבוצה כמובן כבר מפעילה דף אינסטגרם שהגיע לאלפי עוקבים תוך יום אחד בלבד וממשיך לגדול.

אגב, אזרחים קנדים שגרים בחו"ל יכולים להצביע כבר משבוע שעבר, כך שכמה מצביעים ברי מזל כבר קיבלו את התמונות השובבות שלהן.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully