וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 השדרוגים החדשים בווטסאפ יהפכו את חייכם לקלים יותר

9.10.2015 / 10:41

תרגום סימולטני, תודות לגרסה החדשה של אנדרואיד, שמירה של הודעות חשובות בכוכבית באייפון וגיבוי כל התוכן שלכם בזמן אמת בגוגלדרייב; תכנת המסרים המידיים הפופולרית תהיה בקרוב הרבה יותר נוחה

התקנת ווטסאפ למחשב. יוטיוב, צילום מסך
הייאוש נעשה יותר נוח/צילום מסך, יוטיוב

אבודים בתרגום? לאחר שהודיעה סקייפ על שירות התרגום הסימולטני החדש שלה, בצ'טים ובשיחות קוליות, המאפשר לכל אחד מהמשתתפים בשיחה להתכתב או לשוחח בשפתו, נראה כי משתמשי WhatsApp הולכים להתרגל לפיצ'ר הזה גם בכל הקשור להודעות ותוכן, בזכות שדרוג במרשמלו 6.0 ואפליקציית התרגום המובנית בו.

משתמשים יוכלו מעתה לתרגם מלל ישירות מתוך ווסטאפ ושאר אפליקציות, ללא הצורך להעתיק ולהפעיל בנפרד עזרי תרגום. כדי לעשות זאת, אחרי שתזכו לעדכון של הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה מבית גוגל, פשוט בחרו באפשרות התרגום החדשה, Translate, שתתווסף לצד אפשרויות ההעתקה והגזירה בתפריט המרחף הקבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בין כוכבים./מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, ווטסאפ מצידה מתחדשת בגרסתה האחרונה גם באפשרות לשמירת הודעות באייפון, על ידי סימונן כמועדפות בכוכבית, לעיון מאוחר יותר. תוכלו לשמור הודעות, קטעי וידאו, תמונות או קישורים, על ידי לחיצה עליהם במסך השיחה לאורך זמן, ואז בחירה בסימן הכוכב שיופיע מעליהם. כעת, את ההודעות השמורות תוכלו לאתר בקלות באמצעות כניסה לאיש הקשר או הקבוצה המבוקשים, בהם שמרתם את התוכן.

שדרוג שלישי ידאג שאף הודעה או תמונה חשובה לא ייעלמו בטעות, באמצעות גיבוי מלא של המסרים בגוגלדרייב. הפיצ'ר הזה יתווסף לשירות בעתיד הקרוב, ויאפשר גיבוי בענן של כל היסטוריית השיחות הפרטית, ההודעות הקוליות, התמונות והסרטונים שנצברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully