וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת אינסטגרם בת שנה וחצי: הכירו את התינוקת הכי אופנתית ברשת

אילן גלר

11.10.2015 / 9:50

עבור 60,000 עוקביה של אוויה הוגו, היא כבר כוהנת אופנה למרות שהיא לא יודעת להגיד אפילו מילה אחת. ומה אומרת אמה לגבי הביקורת על חשיפתה בפני זרים ברשת? "יש לה בגיל 18 חודשים יותר בגדים ממה שרוב הנשים מצליחות לאסוף בחיים שלמים!"

אוויה הוגו. אינסטגרם, צילום מסך
העיקר שאימא מרוצה./צילום מסך, אינסטגרם

פניה של אוויה הוגו הפכו למוכרים במיוחד באינסטגרם בתקופה האחרונה. לפרופיל שלה ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות יש יותר מ-60,000 עוקבים המתלהבים מכל תמונה; רשתות אופנה מכל העולם, כמו גם מעצבים בכירים, שולחים לה כל הזמן בגדים בתקווה שצילום שלה לובשת אותם יתפרסם ברשת. ואולם, כפי שכבר בוודאי הצלחתם לנחש מהכותרת, אוויה היא בת 18 חודשים בלבד, ועוד אפילו לא למדה לדבר.

סיפור ההצלחה של הדוגמנית הצעירה מתחיל כמובן באמה, קרלי אסטון, שהצליחה לזהות את הפוטנציאל והחלה לפרסם תמונות של הבת באינסטגרם כבר כשהייתה בגיל שלושה חודשים. "אוויה היא ילדה שמחה באופן טבעי, ואוהבת מאוד להיות מול המצלמה", מספרת קרלי. "זו לא הפתעה שיש לה הרבה עוקבים, היא מביאה כל כך הרבה שמחה להמון אנשים".

באשר לדאגה לפרטיותה של התינוקת, ולטענות על חשיפתה בגיל צעיר לקהל גדול כל כך של זרים, אסטון פשוט מתעלמת לחלוטין מהביקורת ואומרת שהיא אינה יכולה לזהות שום השפעה שלילית. את ההשפעה החיובית, לעומת זאת, היא בהחלט רואה: בארון של אוויה כבר הצטברו מוצרים בשווי של יותר מ-10,000 ליש"ט. "יש לה בגיל 18 חודשים יותר בגדים ממה שרוב הנשים מצליחות לאסוף בחיים שלמים!", מסכמת האם שללא ספק יודעת מה חשוב בחינוך.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully