וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הראפר פרסם סרטון בפייסבוק - דקות אחרי שנורה בראשו

אילן גלר

11.10.2015 / 9:54

עד לרגע פרסום הסרטון שלו מדבר בטלפון ומדמם, לטריק רויאל לא היו יותר מדי מעריצים ברשת. אחרי שהפך לוויראלי הראפר זכה סוף סוף להכרה, אבל לא בזכות כישוריו המוזיקליים

צילום מסך

טריק רויאל (Teriq Royal) הוא ראפר צעיר מהעיר קומפטון שמדרום ללוס אנג'לס בקליפורניה. בניגוד לראפרים רבים מהמקום, הוא לא זכה להצלחה רבה עד לאחרונה; כמות העוקבים שצבר בפייסבוק ובאתר שיתוף המוזיקה SoundCloud עמדה על כמה מאות בלבד, עד שפרסם סרטון יוצא דופן שהיכה גלים ברשת. הסרטון צולם לטענתו דקות ספורות לאחר שהיה מעורב בתקרית ירי ברחוב - וכמה קליעים אף פגעו בראשו.

"אלוהים נתן לי לצאת בחיים מירי ברובה קלצ'ניקוב עליי ועל החברים שלי", כתב טריק בפוסט שצירף לסרטון ברשת החברתית. "רק רציתי שכולכם תדעו שאלוהים אמיתי ואלוהים אוהב אתכם! אנחנו חיים בימים אפלים, בכלל לא היינו המטרה שלו. הוא פשוט היה עם אצבע קלה על ההדק".

הפוסט זכה לאלפי שיתופים, ואילו הסרטון ליותר מ-220 אלף צפיות. בעדכונים מאוחרים יותר העלה הראפר צילומי רנטגן של ראשו עם רסיסי הכדור שלדבריו ינוחו בתוך הגולגולת שלו לשארית חייו. עכשיו הוא כבר עובד על שיר לכבוד המאורע, יחד עם החברים שהיו איתו בעת הירי. האם יצליח להפוך גם אותו לוויראלי מבלי להיעזר בתקרית אלימה נוספת?

3 רסיסים בראש

3 bullet fragments resting on my 3rd eye for the rest of my life 󾆳󾓵

Posted by Teriq Royal on Wednesday, October 7, 2015

God let me walk away from an AK47 dumpin rounds at me and my bros 󾭚󾓵󾭚󾓵󾭚󾓵 I just want yall to know GOD IS REAL AND GOD...

Posted by Teriq Royal on Wednesday, October 7, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully