וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי כל יום במשך שלוש שנים ממחיש את השינוי של הטרנסג'נדר

1,400 תמונות הסלפי שצילם ג'יימי ריינס מראות איזה שינוי עבר גופו מאז החל לעבור טיפול הורמונלי: "היה לי ריאיון עבודה לאחרונה וכשסיפרתי להם שאני עובר תהליך לשינוי מין הם הניחו שאני עומד לעבור תהליך מזכר לנקבה!"

יוטיוב

ג'יימי ריינס הוא נער בן 21. יש לו חברה תומכת, בית ומשפחה, ובסך הכול החיים שלו נראים רגילים לגמרי. הדבר היחיד ששונה אצלו זה שהוא נולד בגוף של נקבה. בגיל 18 ג'יימי התחיל בטיפול טסטוסטרון הורמונלי, ומאז הוא צילם 1,400 תמונות המתעדות את שינוי המין שלו. התמונות קובצו לסרטון מרגש שמראה את השינוי, וצבר מאות אלפי צפיות. הסרט המלא ישודר בתוכנית חדשה של ערוץ 4 הבריטי "מבנות לגברים" (Girls to Men), שעוקבת אחרי תהליכי שינוי מין של גברים טרנסים.

כשג'יימי קיבל את הטיפול הראשון שלו, הוא עדיין נראה כמו נערה. השינויים בגופו היו קלים בהתחלה, ואז הפכו למהירים יותר - פניו הפכו לארוכות, שיער פנים החל להופיע, וגופו הפך לגברי יותר ויותר. "לא אהבתי להסתכל במראה לפני שהתחלתי את טיפול הטסטוסטרון," הוא מספר, "עכשיו אני מרוצה ממה שאני רואה".

מדהים לראות את השינוי שעבר ג'יימי בשלוש שנים בלבד. "גיל ארבע הוא הפעם הראשונה שאני זוכר שידעתי שאני גבר," הוא אומר, "ידעתי שאני שונה מהבנים האחרים אבל הייתי נואש להתחבר איתם". הוא מוסיף שחוויה קשה שלו הייתה ההגעה לגיל ההתבגרות, בו הוא הרגיש "הרבה יותר לחץ להשתלב עם הבנות". "תמיד הרגשתי גבר... היכולת לחיות כגבר הייתה פשוט הרגשה מדהימה," הוא מסכם.

כשנשאל אילו עצות הוא יכול לתת לטרנסים אחרים שעוברים שינוי מין הדבר הראשון שאמר הוא דווקא סבלנות. "סבלנות היא חברתך הטובה ביותר בזמן השינוי וזה טוב להקיף את עצמך בקהילה של חברים או משפחה שיתמכו בך - ברשת או בחיים האמיתיים," הוא מספר. חברתו של ג'יימי, שאבה, תמכה בו במאה אחוזים. "תשאל אנשים שכבר עברו את התהליך. זה מרגיש כמו נצח עד ששינויים מתחילים לקרות אבל כשהם מתחילים הכול משתנה נורא מהר. עכשיו אנשים מופתעים כשאני מספר להם שאני טרנס", הוא נזכר. "היה לי ריאיון עבודה לאחרונה וכשסיפרתי להם שאני עובר תהליך לשינוי מין הם הניחו שאני עומד לעבור תהליך מזכר לנקבה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully