וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבטלו או תשנו את עוצמת המגע ב-3D Touch באייפונים החדשים

14.10.2015 / 6:32

הפיצ'ר החדש בסמארטפונים של אפל מאפשר לגלוש ברשת ולהשתמש במכשיר בצורה הרבה יותר אינטואיטיבית אבל לא כולם רגישים באותה המידה, ולא בטוח שכולנו צריכים את האופציה הזו. רגע לפני שאייפון 6S ואחיו הגדול נוחתים בארץ, קבלו טיפ קטן שיעזור לכם להסתגל בקלות

אייפון. ShutterStock
לא לכולם זה נוח./ShutterStock

באיחור אופנתי כתמיד, מגיעים סופסוף השבוע לארץ מכשירי הדגל החדשים מבית אפל - האייפון 6S וה-6S פלוס; עימם מגיע גם אחד הפיצ'רים המרכזיים והמסקרנים שנוספו במסגרת השדרוג - טכנולוגיית ה-3D Touch המאפשרת לנצל לחיצות בעוצמות שונות לשימושים מגוונים במכשיר.

הפיצ'ר ייחודי לשני המכשירים החדשים, ואינו זמין ליתר מכשירי iOS נכון לרגע זה, אך בוודאי ישולב בדגמים עתידיים, ומאפשר לסמארטפון לזהות את עוצמת הלחיצה בעת נגיעה ולחיצה על גבי מסך. בהתאם לכך, יאפשר המכשיר ניווט באמצעות קיצורי דרך זריזים, בין היתר לצילום מסוגים שונים מכל מסך בו תימצאו, ופעולות נוספות, שיאפשרו שימוש חדש לחלוטין במסך המגע עבור אפליקציות ומשחקים.

השימוש בפיצ'ר צפוי להתרחב, ככל שמפתחים יתאימו את האפליקציות שלהן אליו, ועד אז תוכלו להגדירו לפי נוחיותכם, או לבחור שלא להשתמש בו כלל. כדי להגדיר את מידת הרגישות של עוצמת המגע, היכנסו ל-Settings (הגדרות) במכשיר ואז בחרו ב-Accessibility (נגישות). כעת בחרו באפשרות 3D Touch ותגלו שברירת המחדל הפעילה מכוונת לרגישות בינונית, אותה תוכלו לשנות לגבוהה או נמוכה. במידה ועוד לא הסתגלתם לפיצ'ר, או שהוא מפריע לכם בשימוש השוטף, או שפשוט תרצו לכבותו באופן זמני מכל סיבה, באותו המסך תמצאו את הכפתור עם הרקע הירוק אותו תוכלו להזיז הצידה ולבטל את הפיצ'ר ברגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלב 1./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלב 2./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וסיימתם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully