וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: קיבל תמונת עירום של בתו בנייד - והתחרפן

אילן גלר

12.10.2015 / 9:45

בדיוק כמו ליאם ניסן בשעתו, גם האב הזה הבטיח לבחור אנונימי בטלפון שהוא ימצא אותו ויהרוג אותו; רק שבמקרה הזה הבת לא נחטפה אלא פשוט הצטלמה בעירום ושלחה לבחור הלא נכון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכזריות בלתי נתפסת./מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור האם מדובר במתיחה, נקמה או סמס שנשלח בטעות ויצא משליטה אבל צילום מסך שהחל להסתובב ברשת מראה שלהיות הורה היום בעידן המידע והסמארטפונים זה הרבה יותר קשה. ועבור אב אחד לפחות, זה היה הרבה יותר חמור מלראות את בתו מבלה עם חברות בפייסבוק.

לפי צילום המסך, מישהו חצוף במיוחד שלח תמונת סלפי עירום בסנאפצ'ט לאבי הבחורה שהצטלמה. אין אפשרות לדעת האם התמונה נשלחה לבחור על ידי הבת או שהיא התגלגלה לידיו אבל הוא עשה את המעשה המכוער מכולם והעביר את התמונה לאביה.

התגובה הנזעמת לא איחרה לבוא, והפכה תוך זמן קצר לאחד הטקסטים הוויראליים: "אתה מת חתיכת בן ****", כתב האב למטריד האנונימי. "אני אעשה כל מה שידרש על מנת לברר מי אתה! אתה חושב שזה מצחיק לשלוח תמונות של הבת שלי? אתה תשב בכלא לכל ימי חייך אחרי שאהרוג אותך!".
שולח התמונה לא לקח את האיום יותר מדי ברצינות, שכן תגובתו הייתה "הם כולאים היום גופות בבית הכלא? טמבל". "תצחק תצחק… אני עוד אמצא אותך", הגיב האב.

האם יש סיכוי שהסיפור הזה אכן יסתיים בכלא? קשה למדי לגלות את זהותו של אדם לפי הודעה הנשלחת ממספר חסום, אך לא בלתי אפשרי, בוודאי אם הרשויות יתערבו בעניין. מאחר ושליחת תמונות עירום ללא רשות היא אכן עבירה על החוק ברבות ממדינות המערב, ייתכן בהחלט שהאב והבת עוד יזכו לצדק.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully