וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה כסף הוא מרוויח מלשחק מיינקראפט

אילן גלר

12.10.2015 / 9:51

אמנם מדובר רק בדוגמה אחת אבל הבית היפה הזה שבתמונות נרכש בזכות רווחים שהתקבלו מיוטיוב. או יותר נכון, תודות ל-9 מיליון עוקביו של הגיימר "קפטן ספרקלז"

מיינקראפט. ShutterStock
תשעה מיליון בני אדם צופים בו משחק./ShutterStock

ג'ורדן מארון, המוכר יותר ברשת בכינוי "קפטן ספרקלז", הוא יוטיובר שמקליט סרטוני משחק (Let's Play) בכותר הפופולרי מיינקראפט - אחד ממשחקי המחשב הפופולריים של השנים האחרונות. לערוץ שלו יש יותר מתשעה מיליון מנויים, שצופים באדיקות בכל סרטון חדש, וכל הצפיות הללו מניבות רווחים לא רעים בכלל לגיימר הצעיר בן ה-23.

כמה רווחים? ובכן, התמונות הבאות עשויות לענות על השאלה. זהו ביתו החדש של ג'ורדן, אותו רכש לאחרונה. הוא ניצב על הגבעות של הוליווד, ושוויו מוערך בכ-4.5 מיליון דולרים. בבית שלושה חדרי שינה וחמישה חדרי אמבטיה, המחולקים בין שלוש קומות. המטבח העצום כולל מרפסת ברביקיו המשקיפה על עיר הכוכבים והים, ובריכה פרטית מעוצבת ללא גבולות מוחשיים.

עוד מתכונות הווילה היוקרתית: חדר שינה עם אח עצומה, חדר ארונות גדול יותר מדירה תל-אביבית ממוצעת, שני חדרי סלון מעוצבים ופרטיות מושלמת בשל המיקום המבודד יחסית בצלע ההר. כעת רק נותר לשאול: כמה זמן עוד יעבור עד שהחלום של האמא הפולנית הממוצעת יעבור מרופא או מהנדס לגיימר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully