וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי יותר מאי פעם: הדור הבא של מצלמות הסקס כבר פה

אילן גלר

14.10.2015 / 6:26

תעשיית המין המקוונת היא כבר לא עניין חד-צדדי, תודות לכמה פיתוחים חדשים בתחום העינוג מרחוק. חלק מהנשים מאפשרות להגביר את עוצמת הוויברטור ככל שמשלמים יותר, אחרות ממש מאפשרות ללקוחות לשלוט בצעצועי המין דרך הרשת

ShutterStock

סרטי המדע הבדיוני משנות ה-60 כבר רמזו על טכנולוגיה שתאפשר "סקס בשלט רחוק" - קשר אינטימי בין בני זוג למרות שאינם נמצאים באותו החדר, או אפילו באותה המדינה. אולם למרות שנהוג לחשוב כי תעשיית הפורנו היא זו שמובילה כל פיתוח טכנולוגי, רק עתה ניתן לומר בוודאות כי העתיד אכן הגיע: יותר ויותר אתרים המתמחים במצלמות סקס, מציעים לגולשים גם שירותי הפעלה מרחוק.

למה בדיוק הכוונה? זה תלוי בטכנולוגיה הספציפית שאותה בחרו מנהלי האתר, והנערות העובדות בו, לאמץ. מתברר שישנן כמה חברות בולטות הפועלות בתחום זה, ומציעות מוצרים מסוגים שונים. הבסיסי שבהם הוא ויברטור שעוצמתו מתגברת ככל שהצופים משלמים יותר טיפים, תופעה הרווחה במיוחד באתרים שבהם הצפייה אמורה להיות בחינם. אם אתם מתעניינים, הם מיוצרים על ידי חברה בשם OhMiBod.

חברה אחרת, We-Vibe, מייצרת גאדג'טים ברמה אחרת לגמרי; אלו כבר מציעים ממשק מתקדם ודו-צדדי, הכולל מעין כפפה בצדו האחד - ופתח חלול במכשיר "הלקוח". במקור המוצר משווק כצעצוע לזוגות קבועים (כדי שלא יהיה משעמם כשאחד מבני הזוג נמצא בנסיעת עסקים בחו"ל), אך באתרי הפורנו מנצלים אותו לצורך שיחות סקס פרטיות, שהופכות לחוויה אינטימית במיוחד במחיר הנכון. עושה רושם כי נשים העובדות בתעשייה דווקא מרוצות למדי מהפיתוחים הללו, שמאפשרים להן להרוויח יותר כסף תוך שמירה על ריחוק מהלקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully