וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרוויח ח"כ? יחימוביץ פרסמה את תלוש השכר שלה ושברה את פייסבוק

12.10.2015 / 15:44

חברת הכנסת מהמחנה הציוני פרסמה היום בצהריים צילום של תלוש השכר של חברי הכנסת והצליחה לסחוף אלפי לייקים ושיתופים ומאות תגובות, כמעט כולן חיוביות. יכול להיות שנמצא הנושא שיגשר על השסע בחברה הישראלית?

תלוש השכר של שלי יחימוביץ. פייסבוק, צילום מסך
40 אלף ברוטו./צילום מסך, פייסבוק

חברת הכנסת, שלי יחימוביץ (המחנה הציוני) הצליחה לשבור את האינטרנט היום בצהריים, למרות הפייט שנתן לה ח"כ אורן חזן, עם פוסט שצבר יותר מ-13 אלף לייקים ויותר מ-2,200 שיתופים תוך פחות מארבע שעות.

יחימוביץ פרסמה צילום של תלוש השכר שלה (ושל שאר חברי הכנסת) ולצדו פרשה את תלונותיה על כך ששכר הח"כים ממשיך לעלות בעוד רוב שאר העובדים במשק נאלצים להתמודד עם שחיקת השכר והעלייה ביוקר המחייה.

"עם פתיחתו היום של מושב החורף של הכנסת אני רוצה לבשר לכם שמינואר שכר הח"כים (הגבוה ממילא כפי שאתם רואים) יעלה משמעותית. שלכם לא. זה מעצבן אתכם, נכון?", כתבה חברת הכנסת בתחילת הפוסט והמשיכה בהסבר מקומם על שכר נבחרי הציבור בכנסת.

"שלי אני איש ימין מובהק ועל אף המחלוקות שלי איתך בתחום המדיני אני מצדיע לך על פוסט זה את אישה של אמת, ומעל הכול את צודקת!!!", כתב אחד המגיבים וזכה לכ-700 לייקים. שאר התגובות היו מפרגנות באותה המידה ונראה שלמרות הוויכוחים בפייסבוק סביב גל הטרור פה הצליחו הישראלים למצוא מכנה משותף.

הי זאת שלי, מניחה שלא יצא לכם לראות תלוש שכר של ח"כ, אז קבלו, זה התלוש שלי (מחקתי את עמודת מס' חשבון בנק, תעודת זהות וכו...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Monday, October 12, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully