וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא שמועה: כך ייראה הסמארטפון של פפסי

אילן גלר

13.10.2015 / 10:47

עם מפרט מרשים יחסית ומיתוג מפתיע, הפפסי P1 צפוי להפוך ללהיט בקרב חובבי תרבות פופ ומכורים למשקה האמריקני התוסס. המחיר, כצפוי בשוק הסיני, יעמוד על כ-205 דולרים לגרסה בסיסית עם 16 ג'יגה אחסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוסס!/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתוף פעולה מפתיע בין אחת מיצרניות הסמארטפונים הסיניות וחברת המשקאות האמריקנית פפסי עשוי להניב בקרוב מכשיר חדש, הממותג בצבעיה המוכרים של החברה - אחד השמות המוכרים ביותר בעולם. ההדלפות מסין מעידות על סמארטפון המצויד בחומרה מרשימה למדי, אם כי עדיין לא ברור אילו עוד תכונות ייחודיות יכלול המכשיר.

לפי הדיווחים ברשת, מכשיר הפפסי P1 יכלול מסך באיכות HD מלא בגודל 5.5 אינץ', מעבד בעל שמונה ליבות ו-2 ג'יגה של זיכרון RAM אמורים לאפשר לו להריץ אפליקציות עדכניות, כמו גם את מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.1 (לא הגרסה החדשה ביותר, אומנם, אך ייתכן שזו תעודכן בהמשך). כמו כן הוא יצויד במצלמה באיכות 13 מגה-פיקסל, שתאפשר צילום תמונות באיכות גבוהה, ואילו הסוללה בנפח 3,000mAh אמורה להספיק בקלות ליום מלא של שימוש סביר.

המחיר שהוזכר במסמכים שהודלפו טיפוסי למדי לשוק הסיני, ואיננו מעיד על כוונה כלשהי מצד פפסי להתייחס למכשיר כמותג פרימיום נחשק - 205 דולרים לגרסה הבסיסית, שכוללת 16 ג'יגה זיכרון לאחסון אפליקציות, תמונות ושירים. האם נראה את המכשיר הזה משווק במדינות נוספות? לכל הפחות, הוא עשוי להפוך למעין פריט לאספנים עבור חובבי תרבות פופ מושבעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully