וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאונה לאירוע ביטחוני: כך תתעדו הכול במהירות ובקלות. מדריך

13.10.2015 / 10:54

המצלמה המובנית בנייד מאפשרת לצלם סרטונים ותמונות באיכות גבוהה בקלות, אבל לא תמיד הגישה אליה מהירה מספיק כדי לתפוס בזמן את ההתרחשויות, ובמקרים רבים הקבצים גדולים מדי כדי לשלוח באפליקציות המסרים המידיים או ברשתות החברתיות. כך לא תפספסו אף אירוע בסביבתכם

משדר מיוחד - מחבל תקף חייל בקריית גת. שי מכלוף
לפעמים צריך לשלוף מהר יותר את המצלמה בסמארטפון./שי מכלוף

לא משנה אם ראיתם ברחוב את הסלב החביב עליכם או הייתם עדים לאירוע בטחוני לא צפוי, רבים מאתנו נוטים לשלוף את הסמראטפון כדי לתעד אבל פרק הזמן הקצר שלוקח לעשות את זה לפעמים ארוך מדי כדי להספיק לצלם. הטיפים והאפליקציות האלה יעזרו לכם לצלם, לערוך, לכווץ ואף לשדר בלייב, ישירות מהסמארטפון שלכם ומכל מקום.

גישה מהירה ממסך הנעילה

הצורך בגישה מהירה למצלמה לא נעלם מעיני היצרניות, ששילבו עם הזמן קיצורי דרך מהירים, בין היתר לאפליקציית המצלמה המובנית, ישירות ממסך הנעילה. כדי לגשת למצלמה במהירות במכשירי iOS, גם כשהמכשיר נעול, הקליקו על אחד הלחצנים להדליק את המסך והחליקו כלפי מעלה. לשונית הקיצורים תישלף ועמה בלחיצה אחת אפליקציית המצלמה (ניתן כמובן להיעזר בקיצור הלשונית גם כשהמכשיר אינו נעול, מכל מסך שהוא).

באנדרואיד תוכלו להיעזר בווידג'טים ובמבחר אפליקציות מסך נעילה, בנוסף לקיצורי דרך, כדי להוסיף קישורים, בין היתר לאפליקציית המצלמה. במכשירים מבית סמסונג, למשל, תוכלו להגדיר קיצור דרך ללא צורך בתוסף, באמצעות כניסה להגדרות מסך הנעילה, ואז בחירה ב-"קיצורי דרך", כדי להתאימם אישית. דגמים מסוימים אף יתמכו ב-Camera Quick Access, פיצ'ר שיפעיל את המצלמה אוטומטית בזמן לחיצה על מסך הנעילה והטיית המכשיר.

צילום בניעור עם Shake

Shake היא אפליקציית שימושית במיוחד, שתאפשר לכם להגדיר פעולות ואפליקציות שיופעלו עם שקשוק המכשיר. תוכלו להגדיר את האפליקציה לשקשוק מאוזן או מאונך, שיפעיל כל דבר, כולל כמובן אפליקציית הצילום.

האפליקציה פעילה גם בעת שהמכשיר נעול והמסך סגור, מה שהופך אותה ליעילה במיוחד ברגע המכריע, בו אנו רוצים לצלם מהר, כאן ועכשיו. בנוסף להפעלת המצלמה, תוכלו להיעזר ב-Shake גם כדי להריץ כל אפליקציה אחרת.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

3D Touch

אם במקרה כבר שמתם ידכם על אייפון 6S או 6S פלוס החדשים, תוכלו לנצל את יכולת המגע החכמה בשילוב אפליקציית המצלמה, כדי להגיב בצורה מהירה יותר באחת מהאפשרויות הקיימות, מצילום סטילס, וידאו, ועד לצילום במצב סלפי (מהמצלמה הקדמית - מה שכונה באירוע ההשקה הגדול של אפל לפני כחודש "סלפי חירום").

InstaShot

האפליקציה הנלווית לאינסטרגם יעילה במיוחד לאחר שצילמתם את התוכן שלכם, במידה ותרצו לקצר את הסרטון כדי שתוכלו להפיץ אותו במהירות ברשתות חברתיות. מעבר ליכולות עריכה בסיסיות, הן לתמונות סטילס והן לקטעי וידאו, InstaShot מאפשרת למשתמשים לכווץ את סרטוניהם (קבצים כבדים במיוחד ככל שעולה הרזולוציה) לצורך העברה זריזה מהסלולר.

Fast Burst Camera Lite

ברגעים רבים בהם נרצה לצלם במהירות, לא תמיד יהיו לנו הפנאי להתרכז ולהחליט מה אנחנו מצלמים, בעיקר במצבים בהם הזמן קצר והאירועים מתרחשים במהירות. אפליקציות דוגמת Fast Burst Camera Lite, המתיימרת להיות אפליקציית הצילום המהירה ביותר עבור אנדרואיד, מאפשרות צילום ברצף, במקרה זה של עד 30 תמונות בשנייה, כך שגם תוך כדי תנועה המכשיר ימשיך לתעד את המתרחש סביבכם, ובין שלל התמונות גם סביר להניח שיהיה קל יותר לאתר את האיכותיות והברורות יותר שבהן.

Periscope

פריסקופ היא אפליקציית צילום וידאו בעלת טוויסט ייחודי המאפשרת לכם להעביר את המתרחש סביבכם בשידור חי, תוך שהיא מעדכנת את כל עוקביכם בטוויטר ומספקת להם לינק לצפייה. לאחר תום השידור ניתן לאפשר "שידור חוזר", כלומר צפייה בתוכן גם בזמן מאוחר יותר, לעד 24 שעות לאחר תום השידור המקורי. ניתן להגדיר גם שידור פרטי, לנמענים מסוימים בלבד, לפרסם אוטומטית עדכונים בטוויטר ועוד. (לאייפון, לאנדרואיד)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף מהיר בשידור חי לכל עוקביכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully