וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בקרוב נראה עירום מלא באינסטגרם?

אילן גלר

14.10.2015 / 6:08

בכנס שנערך לאחרונה בסן פרנסיסקו אמר בכיר ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות כי "אנחנו בוחנים דרכים חדשות שיאפשרו לאנשים לבטא את עצמם בצורות שונות". האם האיסור הגורף על עירום יוסר בקרוב? אפשר רק לקוות

אינסטגרם. ShutterStock
נכנעו לדרישות הגולשים?/ShutterStock

הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות, אינסטגרם, נמצאת כזכור בבעלותה המלאה של פייסבוק, האוסרת באופן מוחלט על פרסום תמונות עירום. מנהלי הרשת החברתית מקפידים למחוק כל תמונה כזו ומי שהעלה אותה זוכה לאזהרה ואולי גם להשעייה. אולם, לפי הדיווחים, ייתכן שמדיניות זו עומדת להשתנות בקרוב, ואינסטגרם תתיר פרסום תמונות עירום, או תקים שירות נוסף המיועד למבוגרים בלבד.

דברים ברוח זו נאמרו בכנס שנערך לאחרונה בסן פרנסיסקו, בו השתתף קווין סיסטרום, אחד ממייסדי החברה. לדבריו, נערכים בהנהלה דיונים רבים באשר לשינוי הגישה של אינסטגרם כלפי תמונות עירום, ואפשרויות רבות נבחנות. "אנחנו בוחנים דרכים חדשות שיאפשרו לאנשים לבטא את עצמם בצורות שונות", הסביר לקהל.

עם זאת, לדעת קווין הקביעה האם תמונה ראויה לפרסום או לא עלולה להפוך למדרון חלקלק שעשוי לדרדר את איכות התוכן. "אנחנו לא בעסקי הפורנו", הדגיש. מה שיצא מכל זה הוא כנראה כללי שימוש מפורטים וברורים יותר, ולא הצהרה כוללנית (שלא לומר שמרנית ומיושנת) שכל עירום מכל סוג הוא תוכן אסור לחלוטין.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully