וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף לרשת: מכשיר הדגל החדש של HTC נראה בדיוק כמו אייפון

אילן גלר

14.10.2015 / 5:32

כפי שכבר דיווחנו בעבר, נראה שיצרנית הסמארטפונים הטאיוואנית אימצה לחלוטין את המראה של הנייד של אפל. תמונות חדשות שדלפו לרשת מוכיחות שהעיצוב של ה-A9 ממש לא ניחן במקוריות יתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד לרמת האנטנה./מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שכבר דיווחנו, יצרנית הסמארטפונים הטאיוואנית HTC עומדת ככל הנראה להכריז על מכשיר דגל חדש החודש, במאמץ להציל עצמה מהפסדים הולכים ומתגברים. תמונות ראשונות של המכשיר, המכונה A9, חושפות סמארטפון שנראה דומה באופן חשוד לאייפון של אפל. למעשה, ממבט ראשון קל מאוד להתבלבל בין שני המכשירים.

עושה רושם שב-HTC החליטו כי הדרך להתחרות באפל תהיה להעתיק כמעט כל אחת מתכונות העיצוב הבולטות של האייפון: עיצוב האלומניום העגלגל, אנטנות הפלסטיק המוטמעות בגב המכשיר, עדשת מצלמה הבולטת החוצה וחיישן טביעות אצבע בצדו הקדמי התחתון של הסמארטפון. אפילו הרמקולים - התכונה המרכזית של מכשירי HTC בשנים האחרונות - הועברו ממיקומם הבולט בקדמת המכשיר, לחרכים זעירים בתחתיתו (שנראים גם הם, הפלא ופלא, כמו העתק מושלם של הרמקול באייפון 6).

האם כל אלו מעידים כי HTC, חברה שזכתה בעבר בהערכה רבה על מכשירים מעוצבים וחדשניים, החליטה להרים דגל לבן? לא בהכרח. האס שבשרוול, לדעת פרשנים רבים, עשוי להיות מחיר ה-A9, שיהיה קרוב יותר לזה של מכשירים סיניים זולים מאשר לדגמי האייפון היקרים יחסית של אפל. את הפרטים המלאים אנו מצפים לשמוע באירוע שיערך בשבוע הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויתרו על הרמקולים המזוהים איתם לטובת עיצוב מועתק./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully