וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך היה הבוקר שלך?": סרטון ההסברה הישראלי שכובש את העולם. צפו

14.10.2015 / 10:53

בניגוד לסרטוני הסברה רבים אחרים שמפיץ צה"ל, נראה שזה הצליח להפוך לוויראלי מחוץ לישראל ולהגיע לגולשים רבים מסביב לעולם. תוך פחות מ-12 שעות הוא הגיע לכ-20 אלף שיתופים ויותר מ-8,300 לייקים

צילום מסך

בעוד נדמה כאילו גל פיגועי הטרור האחרון לא מצליח לעורר את התקשורת הבינלאומית, עדיין הרשתות החברתיות מוצפות במסרים פרו-פלסטיניים, המתעלמים מעובדות רבות, ובסרטוני תעמולה והסתה. כעת נראה שסרטון אחד שהפיץ צה"ל מצליח להגיע לגולשים מסביב לעולם עם כ-20 אלף שיתופים ויותר מ-8,300 לייקים תוך פחות מ-12 שעות.

הסרטון מציג שורה של פיגועים מהימים האחרונים לצד טקסטים הרצים על המסך ומסבירים את שגרת החיים הבלתי אפשרית שנוצרה בישראל בשבועיים האחרונים. הוא מסתיים בשאלה הבנאלית אך עוצמתית: "ואיך היה הבוקר שלך?".

לסרטון מאות תגובות, ורובן מחזקות את ידי הישראלים וקוראות לישראל לעמוד בפרץ האלימות בגבורה. ובניגוד לסרטונים רבים דומים אחרים, נראה שהסרטון הזה מופץ על ידי גולשים ממדינות רבות, וכך מגיע לעיניים שזוכות לרוב ללמוד על הסכסוך בישראל מכלי התקשורת המוסדיים או, כאמור, מהקמפיינים הפרו-פלסטיניים הרבים ברשת.

כך למשל כתב סול מניו ג'רזי: "ועכשיו האו"ם ואובמה יאשימו את ישראל". או גארי מהפיליפינים שאיחל: "שאלוהים ישמור עליכם ויפרוש עליכם את כנפיו".

Four terror attacks in under two hours. This was the tragic reality Israelis faced this morning. SHARE.

Posted by Israel Defense Forces on Tuesday, October 13, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully