וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

App על הידיים: 10 האפליקציות שכל סטודנט חייב להוריד

14.10.2015 / 13:43

התמכרות לסמארטפון היא אכן לא מומלצת אבל דווקא בתקופת הלימודים, אפשר למצוא למכשיר הבלתי נפרד הזה שימושים מועילים במיוחד. האפליקציות שיחסכו זמן, כסף ואפילו יפתרו עבורכם בעיות במתמטיקה

סטודנטים סמארטפון. ShutterStock
להעלות את הפרודוקטיביות והיעילות/ShutterStock

נדמה שאין תחום חביב יותר על מפתחי האפליקציות בעולם מתחום החינוך האקדמי. לפני הכל, מדובר בציבור סטודנטים שהפך את הסמארטפון או הטאבלט שלו לכלי עבודה של ממש, בעיקר מטעמי חיסכון וניידות. שנית, תארו לעצמכם כמה מחקרים אפשר להספיק לקרוא במהלך הרצאה משעממת אחת, זאת מבלי לדבר על החיסכון הכלכלי המתלווה לשימוש באפליקציות הללו.

התקדמות הטכנולוגיה הובילה לכך שאותן אפליקציות מתקדמות שיפרו לאין ערוך את שיעור הפרודוקטיביות של הסטודנטים ואת יכולו ניהול הזמן שלהם. כמה מהן אף התפרסמו כמי ששיפרו את הציונים. אנחנו בטוחים שבתור סטודנטים גם לכם יש שאיפות כאלה. בדיוק בשביל זה קבלו את עשר האפליקציות שכל סטודנט חייב להכיר ולהוריד לסמארטפון שלו:

Pro iStudiez

אפליקציה מדויקת במיוחד שמאפשרת לסטודנטים לתכנן את לוח הזמנים שלהם בצורה מושלמת כולל מועדי בחינות, שיעורים, הגשת עבודות, הפסקות וכל אירוע שרק תבחרו. האפליקציה מסתנכרנת באופן אוטומטי לכלל ההתקנים הניידים ואפילו ליישומי תוכנת "חלונות" של מיקרוסופט. היא מופיעה בתצוגה של לוח שנה עם חיוויים שמעדכנים על כל אירוע שעודכן בה מבעוד מועד.

Dropbox

אפליקציה שכבר זכתה להכרה אך עדיין עושה את העבודה ללא תחרות. הסוד שלה נמצא בעצם בענן ענקי שמאחסן את כל הקבצים הענקיים ומאפשר להוריד אותם גם אם הם נמחקו מהמייל או מהסמארטפון. כל מה שצריך זה רק חיבור לאינטרנט. סטודנטים עושים בה שימוש תדיר לרוב כדי לאחסן עבודות הכוללות מסמכים חשובים או קבצי וידאו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

Scribd

הכירו את הספרייה המקוונת הגדולה בעולם. האפליקציה הזאת מאפשרת למשתמשים בה גישה למיליוני מסמכים וקבצים ואפילו ספרי לימוד ששותפו אי פעם מכל רחבי העולם. בנוסף, היא מאפשרת גם לתייג תכנים לפני נושאים מועדפים וליצור ספריות אישיות ולשתפם, כמובן, עם סטודנטים רבים ברחבי העולם.

CliffsNotes

– האפליקציה הזאת היא חלומו של כל סטודנט, בעיקר אלה שלומדים ספרות. התבקשתם לקרוא את כתביו של ש"י עגנון? אין ממש צורך. בתוך האפליקציה קיימים מאות אלפי תקצירים של ספרים בשלל שפות ותרבויות ואפילו בגרסת אודיו כדי שניתן יהיה להאזין לה לפני מבחנים.

Mathway

חובבי המתמטיקה, אלגברה והגאומטריה ובכלל, כל מי שאין לו סבלנות לחכות לציון הסופי של המרצה, האפליקציה הזאת בשבילכם. פתרתם תרגיל מורכב ואתם שוברים את הראש אם הצלחתם? Mathway תגיד לכם בדיוק, רק הקלידו לתוכה את התרגיל או המשוואה. לא מן הנמנע שגם המרצים שלכם משתמשים בה.

סטודנטים סמארטפון. ShutterStock
גישה חופשית לתכנים מהאונ' הטובות בעולם/ShutterStock

iTunes U

טוב, במקרה הזה רק משתמשי ההתקנים הניידים של אפל ייהנו אבל עדיין היא ראויה לאזכור. האפליקציה הזאת מאפשרת למעשה גישה חינם לתכני קורסים והרצאות בתכנים שונים הנלמדים באוניברסיטאות המובילות בעולם דוגמת ייל, קיימברידג' או אוקספורד. ועוד בחינם. לא שווה?

Foursquare

הרשת החברתית המובילה, כל עוד אתם נמצאים ברחבי הקמפוס באמצעותה ניתן לשמור על קשר עם סטודנטים אחרים, מתרגלים, מרצים ובכלל, לדעת על כל מה שמעניין במוסד האקדמי שלכם. חוץ מהלימודים כמובן. אבל היי, בדיוק בשביל זה אתם צריכים את האפליקציה הבאה.

SelfControl

איך נסביר זאת בעדינות, רשתות חברתיות הן מסיחות הדעת ובזבזניות הזמן הגדולות ביותר. בדיוק בגלל זה כדאי לכם להוריד את SelfControl. ברגע שנכנסתם להרצאה היא חוסמת לזמן מוגבל שקבעתם מראש, כל הסחת דעת אפשרית שתגיע מהסמארטפון שלכם. באתם ללמוד וזה גם עלה לכם לא מעט כסף. אז פשוט תעשו את זה. הפוסטים יחכו לכם גם אחר כך.

Chegg

האפליקציה הזאת תחסוך לכם כסף. איך בדיוק? באמצעות ויתור על רכישת ספרי לימוד ומעבר להשכרה פשוטה וזולה יותר. לא מעט סטודנטים מציעים את ספרי הלימוד שלהם לשימוש חוזר במחירים ידידותיים בהרבה מאלה המוצעים בחנויות, ותשמחו לגלות שרבים מהם נמצאים בתוך Chegg.

אפליקציית לאומי

מלבד חיסכון בכסף או יותר נכון בעמלות, מקומה של אפליקציה לניהול חשבון עו"ש לא נפקד מהרשימה. אפליקציית לאומי מאפשרת לכל סטודנט לחסוך זמן ולקבל את המידע הבנקאי ישירות מחשבונו לסמארטפון. כמו כן, האפליקציה מאפשרת פעולות נוספות כמו בדיקת יתרה בחשבון ובכרטיסי האשראי, העברת כספים לכל אחד מאנשי הקשר בנייד, הזמנת שיחה עם בנקאי בכל זמן ומשיכת מזומן מהכספומט ללא שימוש בכרטיס אשראי.

לסיכום, ניתן להגיד לא מעט דברים על ההתמכרות לסמארטפון, אבל הנה, הגיע הרגע למצוא אותו יעיל ומסייע בתקופת הלימודים. אז אל תבזבזו זמן (וכסף). אם אתם סטודנטים, תוכלו לארגן את המשימות שלכם בזריזות, לפתור שאלות ובכלל, לנצל את הטכנולוגיה לטובתכם. אחרי שנים ארוכות שהיא מנצלת את כולנו.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully