וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תמנעו מזיכרונות מבאסים לצוץ בפיד של פייסבוק

15.10.2015 / 8:32

מנהלי הרשת החברתית הבינו, אחרי לא מעט ביקורת, שהעלאת הזיכרונות של On This Day בפיד שלנו יכולה לעורר גם תגובות שליליות. כעת ניתן לסנן אנשים או תאריכים מסוימים מהשירות, כדי לא להחזיר אותנו לרגעים הכי גרועים בחיינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוסיפו אפשרויות סינון מוגבלות אבל יעילות./מערכת וואלה!, צילום מסך

פיצ'ר On This Day של פייסבוק מזכיר לנו מדי תקופה את האירועים והפוסטים שכיכבו בפיד שלנו לפני שנים. הרשת החברתית מציעה לנו להיזכר בצמתים משמעותיות בעברנו, אלא שבעוד ברוב המקרים מדובר סתם בפרסום ישן ולא רלוונטי, במקרים אחרים הפיצ'ר מהווה טריגר רגשי כואב, כשהוא בוחר להעלות לא רגעי נופש, שמחה ומסעדות טובות, אלא דווקא שולף זכרונות כואבים, אזכורים של אנשים שאינם כבר בחיינו או שאינם כלל בין החיים - זכרונות מהימים שלא האמנו שיסתיימו או שנוכל לחיות אחריהם.

אז כדי להימנע מהזיכרונות שכבר שכחנו אי-שם במצולות הטיימליין השכילה סופסוף פייסבוק להוסיף מעט אפשרויות לניהול הפיצ'ר, ובהן האפשרות לחסום זיכרונות מאנשים או תקופות מסוימות לגמרי. כלומר, לדייק קצת את מאגר הזכרונות מהן יישלף עדכון On This Day הבא שתראו.

"אנחנו יודעים שאנשים חולקים טווח של רגעים משמעותיים בפייסבוק, מחגיגות שמחות כמו ימי הולדת ועד לרגעי תמיכה כמו במקרים של אובדן של חבר או בן משפחה. כתוצאה, לכולם יש מגוון של זכרונות שיכולים לצוף - טובים, רעים, וכל מה שבאמצע", מסרה פייסבוק בהודעה, "אז עבור המיליונים שמשתמשים ב-On This Day, הוספנו פילטרים שייאפשרו להם לשלוט יותר על הזיכרונות המוצגים".

כדי לשנות את הגדרות הפיצ'ר, כנסו ל-Apps מעמודת הניווט השמאלית ושם לעמוד אפליקציית On This Day או שפשוט תקליקו כאן . לחצו על Preferences ותוכלו לבחור בין שני הפילטרים הקיימים - Poeple או Dates. בלחיצה על Edit לצד כל אחת מהאפשרויות תוכלו לתייג אנשים ספציפיים שלא תרצו לראות זיכרונות הקשורים בהם, או להגדיר טווח תאריכים ממנו יתעלם האלגוריתם בעודו דג זיכרונות.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully