וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המצחיקים: אנשים מנסים לרכוב על הוברבורד - ומתרסקים. צפו

אילן גלר

15.10.2015 / 9:02

השילוב הדי-מוצלח בין סקייטבורד לסגוואי הצליח כבר להפוך לצעצוע המזוהה עם הסלבס, אבל בעוד אלו מפרסמים רק סרטונים שלהם מצליחים להשתלט על כלי התחבורה המסוכן הזה, אנשים רגילים מפרסמים גם את סרטוני ההתרסקות

צילום מסך

רגע אחרי שהפך לצעצוע התורן של העשירים והמפורסמים, מוצא עצמו ההוברבורד - כלי התחבורה המשלב בין סגוואי וסקייטבורד - מחוץ לחוק באנגליה. הממשלה שם קבעה רשמית כי אסור בשום אופן להשתמש בו בדרכים ציבוריות, וכעת יאלצו כל מי שרכשו אותו (בלא מעט כסף) להשתמש בו אך ורק לנסיעה ברחבי ביתם.

מה גרם לבריטים לנקוט בצעד קיצוני כל כך? צפייה בסרטון האסונות המדאיג והמשעשע הזה בהחלט יסייע לכם להבין. מתברר שהוברבורד הוא כלי שקשה מאוד להשתלט עליו, בוודאי במקרי חירום. מכיוון שסגנון החיים הנלווה אליו כולל לעתים קרובות גם לבוש מינימלי, ובוודאי לא ציוד הגנה או קסדה, נפילה מהוברבורד כמעט תמיד תגרום לפציעות וחבלות מיותרות.

ואולם תגובת היצרנים והיבואנים לחוק הבריטי אינה בדיוק היסטרית. הם דווקא סבורים כי הוצאת הכלי מחוץ לחוק תהפוך אותו לסקסי ונחשק יותר בעיני קהל היעד. "הצעירים לא יקבלו בשקט התערבות מצד השלטונות שמנסות לקבוע להם מה מותר ומה אסור לעשות ברחוב", טוען אחד היבואנים. ארה"ב, בכל מקרה, טרם אימצה מדיניות דומה, וכמות הסלבס הנראים רוכבים על הוברבורד ברחובות רק הולכת וגדלה.

כשלונות הוברבורד. יוטיוב, צילום מסך
קשה לשליטה./צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • הוברבורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully