וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG היא היצרנית הבאה שתציע עדכון לאנדרואיד 6.0

15.10.2015 / 11:42

משתמשי LG G4 בישראל יזכו לעדכון בחודש הבא, בעוד המשתמשים הראשונים של מכשיר הדגל של היצרנית הקוריאנית יזכו לעדכון כבר משבוע הבא במדינות אחרות בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG G4 - הישראלים יעודכנו בנובמבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שמשתמשי נקסוס (הסמארטפונים של גוגל) זכו לקבל עדכון למערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, כעת תורם של משתמשי LG G4 - מכשיר הדגל של היצרנית הקוריאנית. משתמשי LG בישראל יזכו לשדרוג במהלך חודש נובמבר.

מחזיקי המכשיר בפולין יהיו הראשונים שיזכו לשדרוג כבר בתחילת השבוע הבא, כששווקים אחרים באירופה, אסיה ואמריקה ישודרגו בהמשך. העדכון האחרון במערכת ההפעלה של אנדרואיד מציע כמה פיצ'רים, לשיפור חווית המשתמש, בהם הרשאות פשוטות יותר בעת התקנת אפליקציות, שיטוט נוח יותר בין קבצים, גיבוי יעיל יותר של המידע שלכם ומצבי חיסכון בסוללה.

"בזכות העבודה המשותפת עם גוגל, LG הצליחה להיות הראשונה שמביאה את אנדרואיד 6.0 ל-G4 לפני כל המתחרים", אמר כריס יאי, סגן נשיא LG Mobile Communications Company. "מהירות השדרוג אינה מעידה רק על שירות מצוין, אלא היא מעניקה ללקוח את הביטחון כי LG מחויבת תחילה ללקוחותיה הקיימים".

לפי הדיווחים ברשת, מכשירי סמסונג גלקסי S6 וגלקסי נוט 4 יעודכנו גם, וואוויי הסינית תשחרר לפי השמועות עדכונים לדגמי Ascend P8, Mate 7, Honor 6 Plus ואולי גם לדגמים נוספים. HTC כבר הודיעה רשמית כי תספק עדכונים למרשמלו למכשירי HTC One M9, M9+, M8, E9, E9+, ME, E8, M8 EYE וכן Butterfly 3 ודגמי HTC Desire 816, 820 ו-826.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully