וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהנדס הבכיר מטוויטר גילה בטוויטר שהוא פוטר

אילן גלר

15.10.2015 / 12:39

פיטורים זה אף פעם לא נעים, אבל לגלות שפיטרו אותך בזמן שישנת זה אפילו יותר מבאס. ואפילו יותר מבאס מזה זה לגלות שפיטרו אותך בזמן שישנת וחסמו לך את הגישה לעבודה

טוויטר. ShutterStock
השאירו לו הודעה בתא הקולי וחסמו אותו./ShutterStock

ימים לא קלים עוברים על הרשת החברתית טוויטר, שהכריזה על כניסתו לתפקיד של המנכ"ל החדש ג'ק דורסי, וכמעט מיד לאחר מכן על מהלך פיטורים נרחב הכולל כשמונה אחוזים מכלל העובדים בחברה (כ-336 איש, לפי הדיווחים). כמו כן, מתברר שהדרך בה נודע לעובדים על פיטוריהם לא הייתה תמיד אלגנטית במיוחד, בלשון המעטה.

ברט טייוויס, שתיאר עצמו בלינקדאין כ-"מהנדס תוכנה בכיר בטוויטר" מספר כיצד נודע לו על פיטוריו: הוא התעורר בבוקר, וראה על מסך האייפון שלו הודעת עדכון מאפליקצית חדשות על הפיטורים בחברה. לאחר מכן הוא ניסה לגשת לחשבון שלו בפורום המפתחים של החברה, המשמש לעבודה משותפת ועדכוני קוד, אך גילה כי חשבונו נחסם לצמיתות.

מאוחר יותר הבין כי מחלקת כוח האדם של החברה ניסתה גם להתקשר אליו ישירות בטלפון, אך משלא ענה הסתפקה בהשארת הודעה בתא הקולי. ראוי לציין כי פרטי המקרה התפרסמו בחשבון הטוויטר האישי של ברט, אותו לא ניסתה החברה לנעול או להסיר בשום דרך למרות הפגיעה הלא מבוטלת בתדמיתה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully