וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תהפכו את הסמארטפון לנקודת גישה ל-Wi-Fi. מדריך

15.10.2015 / 12:26

זה אמנם לא פיצ'ר חדש במיוחד אבל עם ריבוי המכשירים הניידים המחוברים לרשת בימינו, נראה שהאופציה הזו הופכת לרלוונטית יותר ויותר. כך תעשו זאת מכל מערכת הפעלה למובייל

הוטספוט. ShutterStock
Wi-Fi בכל מקום./ShutterStock

רובנו מתחברים לרשת אלחוטית באמצעות ראוטרים אבל חיבור מהיר לאינטרנט סלולרי מאפשר לכל אחד להפוך למעשה למשדר Wi-Fi. לא מומלץ להשתמש בחיבור הזה להוריד עונות שלמות של סדרות מהרשת אבל האופציה הזו תאפשר לכם להמשיך לעבוד עם הלפטופ או עם הטאבלט גם במקומות בלי ראוטר.

iOS

תהליך הגדרת המכשיר כנקודת Wi-Fi אישית ב-iOS נותר כמעט זהה בגרסה העדכנית של מערכת ההפעלה, וכדי להפעיל אותו תצטרכו כמובן להיכנס ל-Settings, ושם תתבקשו לבחור באפשרות Cellular ואז Cellular Data Network.

גללו למטה עד שתמצאו את כותרת ה-Personal Hotspot והעניקו לה שם. חזרו למסך הגדרות ה-Cellular ולחצו על Personal Hotspot, מכאן תוכלו להגדיר את הסיסמה לרשת האישית שלכם, ולהפעילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה באנדרואיד בגרסה של LG./מערכת וואלה!, צילום מסך

Android

גם משתמשי אנדרואיד יכולים להפוך את מכשירם לנקודת אינטרנט אלחוטי פרטית, שהפעם תיקרא portable hotspot בלשון מערכת ההפעלה. היכנסו ל- Settings(הגדרות), ואז בחרו ב-Wireless & networks או "רשתות ושיתוף אינטרנט". לאחר מכן היכנסו לאפשרות Tethering and Mobile hotspot או כל ניסוח אחר שמבטיח "נקודה חמה" ובחרו ב-Set up Wi-Fi hotspot. כעת תוכלו לבחור את שם נקודת ה-Wi-Fi הניידת שלכם ולהגדיר סיסמה, ולסיום לחצו על Portable Wi-Fi hotspot להפעלתה של הרשת הפרטית.

בגרסאות השונות של אנדרואיד בסמארטפונים שונים הניסוחים עלולים להשתנות אז שווה לשוטט קצת בהגדרות הרשת אם אינכם מוצאים את הניסוחים המדויקים.

Windows

במידה ואתם נמנים על משתמשי מערכת ההפעלה הניידת של Windows, תוכלו להשתמש במכשירכם כנקודת Wi-Fi אישית על ידי כניסה להגדרות (Settings), ואז בחירה באפשרות Internet sharing. כעת הפעילו את המתג ליד אפשרות ה-Sharing והגדירו את הרשת האלחוטית הקטנה והחדשה שלכם, באמצעות לחיצה על אייקון העיפרון בתחתית. תוכלו לתת לרשת שם וליצור סיסמה מאובטחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully