וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך Pornhub נלחם מעכשיו בפורנו נקמה

אילן גלר

16.10.2015 / 15:35

אם עד היום היה מאוד פשוט להעלות סרטונים לאתר, והרבה פחות פשוט להגיש בקשה להסיר אותם, כעת ניתן לדווח על סרטוני פורנו נקמה לא חוקיים באמצעות טופס מקוון מעמוד הסרטון

אילוסטרציה. ShutterStock
אפשר לדווח ישירות מעמוד הסרטון./ShutterStock

אתר הפורנו הפופולרי Pornhub מציג דרך חדשה להתמודד עם תופעת פורנו הנקמה (Revenge Porn) - אנשים המעלים סרטוני סקס מביכים של בני זוגם לשעבר בניסיון להשפיל אותם מול כל אומת האינטרנט. בעבר אילץ האתר את קורבנות התופעה להתמודד עם מנגנוני ביורוקרטיה מסורבלים, אך כעת מציע האתר טופס ייעודי לשליחת בקשה להסרת תוכן. זו תיבדק בהקדם האפשרי על ידי צוות עורכי האתר, בדומה למנגנון הדיווח ברשתות החברתיות.

"חשוב לנו מאוד שהקהילה שלנו תמשיך להרגיש בטוחה", הסביר סגן נשיא האתר קורי פרייס את הרקע ליצירת המערכת החדשה. "אנחנו רוצים שכל הגולשים ב-Pornhub ידעו שתהליך הדיווח החדש נועד לדאוג ביטחונם ולמען השקט הנפשי שלהם, קודם כל ולפני הכול".

ראוי לציין, עם זאת, כי לפי החוק ברבות ממדינות ארה"ב, הפצת פורנו נקמה זו עבירה פלילית שעלולה להוביל לקנסות כבדים ואף לעונשי מאסר. Pornhub היא אומנם חברה קנדית, אך במידה ומבחינה משפטית היה נקבע כי היא מפעילה פלטפורמה מועדפת לפרסום סרטונים כאלה, הייתה החלטה זו עלולה להוביל את האתר למשבר לא-פשוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully