וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופיל הפייסבוק של הצל נחסם ל-30 יום

15.10.2015 / 20:43

יואב "הצל" אליאסי, אחד מנציגי הימין הפופולריים ברשת החברתית, נחסם מפייסבוק למשך 30 יום בעקבות דיווחים על פוסט מלפני חצי שנה. הוא השיק אתר חדש שם, לדבריו, "אין ולא תהיה צנזורה"

האתר החדש של הצל. פייסבוק, צילום מסך
האתר החדש של הצל/צילום מסך, פייסבוק

"אני שמח להודיע שהשלטון הדיקטטורי של פייסבוק וסתימת הפיות של השמאל נגמרו" - כתב יואב "הצל" אליאסי בעמוד הפייסבוק הפופולרי שהוא הקים ליותר מ-135 אלף עוקביו לפני כשעתיים. "בימים האחרונים גורמים ערבים ושמאלנים מנסים לסגור לי את הדף והסירו לי עשרות פוסטים, החל מהפוסט על החיילים של הלוחמים, שעובדים ערבים במקדונלס, רבו איתם ועד ציטוטים של רפול וגנדי, אז עשיתי הכל כדי לפתוח עמוד אינטרנט".

אליאסי הפך, מאז מבצע "צוק איתן" בעזה בקיץ שעבר, לדמות אהודה מאוד ברשת החברתית בקרב פעילי ימין. הוא נוהג לפרסם דיווחים, סרטונים, תמונות וגם תיעודים מהשטח לעוקביו ונתפס, על ידי רבים, כנציג מחנה הנצים בפייסבוק.

ואכן, אחרי ניסיונות אינספור הצליחו הדיווחים לחסום את הפרופיל האישי של אליאסי ל-30 יום. בשיחה עם וואלה! TECH אומר אליאסי כי הסיבה היא דיווחים רבים על פוסט שהוא העלה לפני כחצי שנה על לוחמי צה"ל שספגו שירות משפיל מעובדים ערבים . עם זאת, העמוד הפופולרי "(הצל) the shadow", שמרבה לפרסם תכנים המזוהים עם הימין, עדיין פעיל בזכות מנהליו הנוספים, לדברי אליאסי.

הצל מפנה אצבע מאשימה לגורמים פלסטיניים ופעילי שמאל. "מדהים שאנשים שחרטו על דגלם את הדמוקרטיה וחופש הביטוי מנסים להשתיק דעות שלא מתאים להם לשמוע", הוא אומר.

אליאסי גם ניצל את ההזדמנות להשיק אתר חדש בכתובת vmk.co.il שם לדבריו "אין ולא תהיה צנזורה". עוד ציין אליאסי כי "העמוד עדיין בעבודה, אבל אין ברירה, נעביר פעילות לשם. אני עדיין נשאר בפייסבוק אבל כל הסרטונים יעלו דרך העמוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר החדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

אני שמח להודיע שהשלטון הדיקטטורי של פייסבוק וסתימת הפיות של השמאל נגמרו. בימים האחרונים גורמים ערבים ושמאלנים מנסים לסג...

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Thursday, October 15, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully