וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צריך חשבון סקייפ כדי להצטרף לשיחת סקייפ

אילן גלר

18.10.2015 / 9:19

שירות השיחות המקוון מרחיב את שירותיו שוב. זמן קצר לאחר שהחברה השיקה את גרסת הרשת לתוכנת השיחות הפופולרית, מוצג כעת שירות חדש המאפשר לצרף לשיחה כל אחד, גם מי שאין לו אפילו חשבון

יוטיוב

הצטרפות לשיחת ועידה בסקייפ לא הייתה אף פעם תהליך מסובך במיוחד, אך כעת היא פשוטה מתמיד - כעת אתם לא צריכים אפילו להתקין את סקייפ או לפתוח חשבון בשירות. מספיק להיכנס לקישור הנשלח לכם על ידי חבר שהחל את השיחה, ומיד תוכלו להצטרף באמצעות הדפדפן בגרסת הרשת של סקייפ, שהוצגה זה מכבר.

אם אתם רוצים להזמין מישהו לשיחה (והתוכנה כבר מותקנת אצלכם), עליכם להקליק על האפשרות "New" בחלון השיחה, ולשתף את הקישור הייחודי שנוצר. שלחו את הקישור הזה במייל או בהודעה, בכל תוכנת מסרים, והמשתמש אותו אתם רוצים להזמין יתבקש לכתוב את שמו לפני שיוכל לצלול מיד לתוך הדיון.

גרסת הדפדפן של סקייפ תומכת בשיחות קוליות, שיחות וידאו וגם משלוח הודעות טקסט בין החברים ברשת. שימו לב כי השירות נפתח בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם, כך שייתכן ועדיין אינכם יכולים להזמין משתמשים נוספים לשיחה. אם הפיצ'ר הזה עוד לא הגיע אליכם, המתינו כמה ימים ותראו את האפשרות מופיעה. נזכיר גם כי שיחות סקייפ למספרי טלפון רגילים כרוכות בתשלום, אך זה בדרך כלל זול משמעותית מעלות שיחה בין-לאומית.

שיחת סקייפ בלי חשבון. צילום מסך
שלחו את הלינק וצרפו אנשים לשיחה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully