וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הסלולר הסיני ELEPHONE משיק סמארטפון ראשון בישראל

18.10.2015 / 11:51

המכשיר הראשון שיימכר בארץ הוא סמארטפון הדגל של החברה - ה-P7000. תמורת 1,599 שקלים תקבלו מפרט מכובד מאוד עם חיסרון אחד בולט - קיבולת אחסון שתותיר אתכם מתוסכלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט מרשים במחיר טוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הסלולר הסיני ELEPHONE נכנס לישראל באמצעות היבואן הרשמי, "פמילי לינק", ומשיק את מכשיר הדגל היוקרתי מדגם 7000P. יש לו מראה נקי ועיצוב מוקפד ותמורת 1,599 שקלים תקבלו מכשיר חזק עם מפרט מרשים ומשתלם במיוחד.

הסמארטפון יימכר בסניפי דואר ישראל ברחבי הארץ והוא מצויד בסורק טביעת אצבע, 3 ג'יגה זיכרון RAM, מעבד מהיר עם 8 ליבות, מסך "5.5 אינץ' עם זכוכית גורילה מחוזקת, מצלמה אחורית איכותית של 13 מגהפיקסל תוצרת סוני ומצלמה קדמית של 5 מגהפיקסל. הוא מגיע עם נפח אחסון פנימי דליל של 16 ג'יגה אבל עם אפשרות להרחבה של 32 ג'יגה באמצעות כרטיס זיכרון שמגיע עם הרכישה במתנה. יש לו סוללה חזקה 3,450mAh ולפי היבואן הוא עבר התאמה מלאה לישראל. בנוסף הוא מאפשר שימוש בשני כרטיסי סים בו-זמנית.

לדברי החברה, מאז השקת 7000P הוא נמכר בהצלחה רבה בכל רחבי העולם. בחודשיים האחרונים, עבד היבואן הרשמי "פמילי לינק" בשיתוף עם מהנדסי היצרן, על מנת לבצע התאמה מלאה של המכשיר לשוק הישראלי, ובכלל זה: עברית מלאה במכשיר, כתיבה מימין לשמאל, תיקון פעילות ה- GPS, הטמעת ELE UI , הטמעת הפרמטרים של חברות הסלולר בישראל והתאמות רבות נוספות.

"הישראלים כבר מזמן למדו לחפש את העסקאות הטובות ביותר", אומר חיים בוקאי, מבעלי חברת "פמילי לינק". "הציבור הישראלי לא מוכן להתפשר, הוא מבקש סמארטפון עם התכונות המתקדמות ביותר והעיצוב היוקרתי ביותר, במחיר משתלם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
16 ג'יגה בלבד לאחסון./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אלפון P7000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully