וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל ברשת: התרברב בפייסבוק איך הוא נמלט ממעצר - ונעצר. צפו

18.10.2015 / 14:01

עוד מתמודד על תואר הפושע האידיוט בעולם: ג'סטין טולבי האמריקני פרסם סרטון וידוי נוירוטי במיוחד לאחר שהצליח לחמוק מהכלא בעת שהוא הועבר לדיון בבית המשפט. הוא רק לא חשב שגם שוטרים גולשים ברשת החברתית

צילום מסך

ככל הנראה אין דבר כזה פשע מושלם, אבל גם מהצד השני קשה לשים את האצבע על הפשע המרושל ביותר. אחד המתמודדים על התואר הוא כנראה ג'סטין טולבי שנמלט בשבוע שעבר, בעת שהועבר ממעצר לבית המשפט במחוז ברת'יט שבקנטאקי.

טולבי ניצל את הטרמפ לשימוע שתוכנן עבורו בגין שוד, הפרת תנאי ערבות והתנגדות למעצר כדי להימלט אבל לאחר מכן הוא עשה כל שביכולתו כדי לכוון אליו את זרועו הארוכה של החוק. ג'סטין, כאמור, לא הסתפק בהתחמקות מהמשטרה והרגיש צורך להשוויץ במעלליו. הוא העלה סרטון לפייסבוק, בו התרברב ותיאר כיצד "שחרר את עצמו".

הסרטון הפל לוויראלי אחרי שנצפה על ידי יותר מ-20 אלף גולשים. במהלך תיאור בריחתו הוא תהה האם מישהו הספיק להסגיר אותו, וכנראה שהוא לא לקח בחשבון שגם לשוטרים יש פייסבוק. אחד השוטרים, שצפו בסרטון, זיהה את טולבי ואת מיקום צילום הווידוי, כמה ימים לאחר מכן נעצר הצעיר היהיר שוב, בשעות הבוקר המוקדמות, והוחזר למעצר כלעומת שבא. כעת נקבע לו מועד דיון חדש ולגיליון העבירות שלו נוספה כעת גם בריחה ממעצר.

ג'סטין טולבי. פייסבוק, צילום מסך
שינה את הסטטוס שלו לעצור./צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully