וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס הגיימינג הגדול ביותר בעולם מגיע לראשונה לישראל

18.10.2015 / 15:55

בכירים מפייסבוק, גוגל, אמזון ועוד מובילים בתעשייה יתארחו בכנס הגיימינג הגדול Casual Connect TLV. את הכנס תארח פלייטיקה הישראלית בין התאריכים: 19-21 באוקטובר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלייטיקה - מארחת את הכנס./מערכת וואלה!, צילום מסך

קז'ואל קונקט (Casual Connect), כנס הגיימינג השנתי הגדול ביותר בעולם, מגיע לראשונה לישראל ויתקיים בהיכל התרבות בתל-אביב. הכנס מתקיים כבר עשור ובארץ תארח אותו חברת הגיימינג, פלייטיקה, הנחשבת לחלוצה עולמית בתחום הסושיאל גיימינג (Social Gaming) ומפתחת Casual Games למובייל ולרשתות חברתיות.

"כחברה הפועלת בחוד החנית של התעשייה חשוב לנו לתרום לחיזוק הקשר בין ישראל והעולם", אמר רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה. "להראות לבכירי התעשייה הגלובלית שישראל היא מעצמת גיימינג שלא ניתן להתעלם ממנה, ולכן אירוח הכנס לראשונה בישראל הוא צעד משמעותי ומתבקש, שאנו צופים שיימשך גם בשנים הבאות".

את הכנס צפויים לפקוד למעלה מ- 1,600 משתתפים, ומתוכם כ- 800 משתתפים מיותר מ- 35 מדינות. בכנס יתארחו שורה של דוברים בכירים מתעשיית המובייל העולמית, בהם: שון ריאן, בכיר בפייסבוק; ברנדון קראהאם, בכיר בגוגל המוביל את כל הפעילות העסקית של האפליקציות; מיהי פוהונטו, סמנכ"ל בסמסונג; האבנג'ליסט מייק היינס, בכיר באמאזון; דיוויד הלגסון, מייסד יוניטי טכנולוגיות, העומדת מאחורי הטכנולוגיה שמשמשת את חברות המשחקים הישראליות בפיתוח משחקים ועוד. לצדם יגיעו לכנס בכירים בתעשיית המובייל הישראלית.

הכנס יתקיים בין התאריכים 19-21 באוקטובר, בין השעות 09:00-17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully