וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IsraeliLivesMatter#: ההשטאג שנלחם בתעמולה הפרו-פלסטינית ברשת

19.10.2015 / 14:54

אמנם טוויטר לא זוכה לפופולריות רבה בישראל, אבל בשאר העולם יש לרשת החברתית יותר מ-300 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש. כשמחפשים את המילה "Israel" מבינים עד כמה שולטת שם התעמולה האנטי-ישראלית

השטאג למען ישראל בטוויטר. טוויטר, צילום מסך
טיפה בים, אבל טיפה חשובה./צילום מסך, טוויטר

לאחר המהומות האלימות שפשטו בארה"ב, בין שחורים לרשויות אכיפת החוק, החל השטאג אחד לסמל יותר מכל את המאבק: #Blacklivesmatter (חיי שחורים חשובים). כעת נראה שתומכי ישראל מסביב לעולם משתמשים בווריאציה של ההשטאג כדי להפיץ מסרים בעד ישראל.


אין זה סוד שתעמולה פרו פלסטינית שולטת ברשתות החברתיות בעולם וכעת נראה ש-#israelilivesmatter (חיי ישראלים חשובים) נותן פייט בטוויטר. ההשטאג זוכה לכמה מאות אזכורים ביום, ובמקרים רבים משתמשים בו יחד עם ההשטאג #IsraelUnderAttack ו-#Israel. החיבור בין ההשטאגים חשוב מפני שאם מישהו מחפש אזכורים של ישראל הוא יראה גם את הציוצים של אלו שמנסים להציג את הנרטיב הישראלי.


כידוע, טוויטר לא תפסה כל כך בישראל אבל בעולם יש לרשת החברתית 304 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, נכון לרבעון השני של 2015. לא צריך להיות מומחה בהסברה בשביל לראות אילו תוצאות מתקבלות כשמחפשים Israel בחיפוש של טוויטר. הרשת החברתית פופולרית מאוד במערב, היכן שדעת הקהל חשובה לישראל, ונראה שלפחות ההשטאג #israelilivesmatter מדבר לאמריקנים ולאירופים בשפה קרובה לבית.

צ'ילה

ארה"ב

שבדיה

גרמניה

אנגליה

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully