וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגניב טילים: רובה הסייבר הראשון נגד רחפנים

20.10.2015 / 6:02

אם חשתם לאחרונה שרחפנים עומדים להשתלט על השמיים, זה כנראה כי הגאדג'ט המשוכלל רק צובר יותר ויותר פופולריות. וכדי להתמודד עם איומים העלולים לצוץ עם עליית הרחפנים, יש כעת רובה גלי רדיו מדליק שמפיל אותם ברגע ומבלי לגרום להם לנזק

יוטיוב

עם התפתחות טכנולוגיית הרחפנים לזמינה וזולה מאי פעם, הולך וגדל השימוש בהם, בין היתר בשילוב עם מצלמות HD. אך מה ניתן לעשות אם, למשל, דווקא ביום חתונתכם מאיימים רחפנים לפלוש למרחב האווירי מעל ראשי האורחים?

לא משנה אם אתם דוגמנית-על, ארגון צבאי או מסחרי - אם תרצו לשמור על סודותיכם מפני מצלמות חטטניות ובלתי רצויות, המצאה חדשה תאפשר לכם ליירט רחפנים בדיוק ובנוחות מבלי להשתמש בתחמושת חיה.
ה-DroneDefender הוא רובה ליירוט רחפנים, שאינו מצריך שימוש בקליע. מפתחי המוצר מצהירים כי מדובר ב-"נשק התגובה הנייד והמדויק הראשון לעצירת רחפנים עוינים או חשודים בזמן מעופם".

המוצר נראה כמו רובה, שחיברו לו אנטנה, המשמשת כתותח גלי רדיו. ברגע שמכוונים את הרובה לעבר אותם רחפנים סוררים, הוא מפיל אותם מיד באלגנטיות. ה-DroneDefender יעיל להפליא ומאפשר יירוט ממרחק של עד 400 מטרים; המוצר אינו מצריך רישיון או עובר על אף חוק נכון לרגע זה, היות ולמרות שמו לא מדובר ברובה סטנדרטי שעלול לסכן בני אדם.

בפועל הרובה חוסם את האות של הרחפן, כך שהוא חושב שהוא התרחק מדי מהמפעיל שלו. במצב הזה הרחפן מתוכנת לנחות בעדינות באותו המקום או לשוב על עקבותיו חזרה למפעיל. בשני המקרים הרובה מבודד את הרחפן ולא מאפשר לו להמשיך במשימתו.

רובה נגד רחפנים. צילום מסך
מעניין האם אפשר גם לחמם עם זה פופקורן?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully