וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: המורה חיטט בפייסבוק של התלמידה - ולא הבחין שזה מוקרן לכל הכיתה

אין זה מפתיע שמורה מעוניין לשמור על קשר על תלמידיו, אפילו אם מדובר בקשר וירטואלי באמצעות הרשת החברתית, אבל כשהעניינים הופכים לפחות חינוכיים ויותר מטרידים, עדיף שלא כל הכיתה תראה מה אתה עושה בלי ידיעתך

מערכת וואלה!

הרשת החברתית משמשת לא מעט מורים, השומרים על קשר עם תלמידיהם, ולעתים אף מנצלים את פייסבוק למטרת ניהול קבוצות חברתיות או לימודיות. אך המורה הזה החליט לעשות שימוש הרבה יותר מטריד ברשת החברתית, כשבמהלך שיעור הוא נתפס על ידי כל הכיתה מחטט באלבומי תמונות פרטיים של אחת הצעירות הלומדות אצלו.

איך הוא נתפס? לא צריך היה להיות גאון גדול כדי לקחת חלק בפעילות הלא-חינוכית שלו. הוא עשה זאת בזמן שיעור כשהמחשב שלו מחובר למקרן, ותוכן המסך הטורדני שלו מוקרן מאחוריו בענק. לפי התמונות שפורסמו ברשת החברתית לשיתוף תכנים Reddit, הראו אותו סורק סלפים אינטימיים שנועדו לעיני חבריה ובני גילה.

התלמידים המופתעים תיעדו את רגעי התקרית, שהתרחשה ככל הנראה לפני כשבעה חודשים אך הפכה לוויראלית בפוסט שזכה לקרוב ל-13 אלף שיתופים.

"הבחור הזה היה מורה שלי בזמן התיכון, והוא היה מורה להיסטוריה וגיאוגרפיה", הגיב אחד המשתתפים שזיהה לכאורה את איש החינוך, "מעולם לא ראיתי תמונה שגרמה לי ליותר אי נוחות בגוף", כתב אחר ושלישי סיכם: "תראו איזה מצמרר... הוא משתמש באינטרנט אקספלורר!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נום, נום, נום... עוד יום רגיל בכיתה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טופ-די-דופ... אף אחד לא רואה מה אני עושה./מערכת וואלה!, צילום מסך
מורה מטריד תלמידה בפייסבוק. מערכת וואלה!
אוי, שיט!/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully