וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות מחפשות אותך ברשת? מעכשיו פייסבוק תזהיר אותך

20.10.2015 / 6:32

"התקפות אלו נוטות להיות מתקדמות ואגרסיביות יותר מאחרות", אומרים ברשת החברתית שהשיקה בסופ"ש שירות חדש שיתריע מפני ניסיונות פריצה ממשלתיים. במקביל תאפשר פייסבוק להגביר את האבטחה בחשבון

פייסבוק. ShutterStock
מי מחטט לכם בפרופיל?/ShutterStock

זה שאתה פרנואיד, לא אומר שהם לא בעקבותיך, גורס הפתגם המפורסם ונראה שפייסבוק זורמת איתו עד הסוף עם שירות חדש. החברה הודיעה במהלך סוף-השבוע האחרון כי תתחיל להתריע במקרים בהם עולה מנתוניה כי גורמים ממשלתיים, או במימון המדינה, עוקבים מקרוב אחר פרופיל של משתמש מסוים.

פייסבוק, המנטרת באופן קבוע את פעילות 1.5 מיליארד החשבונות הפעילים שלה, תיידע משתמשים במידה ונעשה ניסיון לפרוץ את חשבונם, מגורמים אותם מזהה מערכת הרשת החברתית כממשלתיים, או כאלו הפועלים תחת חסות המדינה או במימון של הרשויות.

"אנו מאמינים שחשבון הפייסבוק שלך וחשבונות מקוונים נוספים שלך עשויים להיות מטרה להתקפות מגורמים במימון המדינה", לשון ההתראה החדשה, "הפעלת אישורי כניסה תעזור למנוע מאחרים להיכנס לחשבון הפייסבוק שלך".

כדי להתמודד עם ניסיונות הללו פייסבוק תציע למשתמשים להגביר את האבטחה, ואז תישלח הודעה למכשיר הנייד בכל ניסיון התחברות לחשבון, ובה קוד כניסה הנחוץ להשלמת ההתחברות. "אנחנו עושים את זה כי התקפות אלו נוטות להיות מתקדמות ואגרסיביות יותר מאחרות", הסביר אלכס סטמוס האחראי על האבטחה בפייסבוק. "אנחנו ממליצים לגולשים לבצע את הפעולות הדרושות כדי לאבטח את כל החשבונות המקוונים שלהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשון ההודעה של פייסבוק למשתמשים שחשבונם בסכנה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully