וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם ברשת: ערכת אימוג'י סקסטינג - המוקדשת כולה לווגינה

23.10.2015 / 6:20

מקלדת אימוג'י כזו כנראה לא הייתה עוברת את הצנזורה של גוגל ואפל אבל למי שעומד מאחורי המיזם הזה יש פיתרון. עכשיו נותר רק להגשים את החזון שלהם לסקסטינג סוער יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אחד וההעדפה שלו./מערכת וואלה!, צילום מסך

פלירטמוג'י הוא פרויקט משותף המאגד "מעצבים, מפתחים וחרמנים", שהחליטו שמה שהעולם המקוון צריך הוא אימוג'ים חדשים, המוקדשים כולם למיניות וסקס, למטרות סקסטינג. כעת מציע השירות ערכת סמלילים המוקדשת כולה לאיבר המין הנשי, על שלל הטיותיה, צורותיה וגרסאותיה, כך שכל אחד ואחת יוכל למצוא את הייצוג הנכון.

מפתחי השירות, שבסיסו בסן פרנסיסקו, מעידים כי עמלו על שלל האימוג'ים, הכוללים בין היתר אוגר בקונדום, זוג שפנפנים בפעולה, אזיקי פרווה, זיקפה במכנסיים קצרים ועוד, במטרה לאפשר לאנשים שימוש באימוג'י משעשע שיעשיר את הודעות הסקסטינג שלהם.

כדי להשתמש באימוג'ים השובבים, שלכאורה לא עברו את צנזורת הפליי סטור והאפסטור, תצטרכו להירשם לאתר ולאחר מכן, מהסמארטפון, לגלוש אליו וללחוץ לחיצה ארוכה על האימוג'י בו תרצו להשתמש. באנדרואיד שמרו את האייקון למכשירכם, ואילו באייפון פשוט בחרו באפשרות ההעתקה. כעת, פשוט הדביקו או בצעו ייבוא תמונה לאפליקציית המייל או המסרים הרצויה.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully