וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרנגולת הזו מפעילה חשבון טוויטר לגמרי בעצמה. צפו

אילן גלר

21.10.2015 / 5:22

בטי התרנגולת האוסטרלית זכתה בתפקיד הנחשק של מנהלת המדיה החברתית של רשת מסעדות מזון מהיר. היא מקבלת חופש מוחלט לפרסם כל מה שעולה על דעתה, ויש לה לא מעט מעריצים

יוטיוב

Chicken Treat, רשת מסעדות מזון מהיר באוסטרליה המתמחה במנות עוף בגריל, החלה לאחרונה בקמפיין חדש וביזארי: היא מסרה את חשבון הטוויטר שלה לניהולה של תרנגולת. שמה של התרנגולת, ממנה נחסך הגריל לטובת מינוי יוקרתי כמנהלת מדיה חברתית, הוא בטי ובכלוב שלה מותקנת כעת מצלמה ומקלדת. היא מוזמנת לתפעל את החשבון באופן חופשי, ועושה רושם שהיא לא מתביישת כלל להביע את דעתה.

הבעיה המרכזית, והצפויה להפליא, היא שבטי מתקשה מעט בהקלדה בשפה האנגלית (או בכל שפה אחרת, למען האמת). ציוצים רבים שעולים לחשבון הטוויטר של Chicken Treat בימים האחרונים הם ג'יבריש מוחלט, אסופה אקראית של אותיות וסמלים. זה כנראה לא מאוד מפריע לעשרות אלפי העוקבים, המתמוגגים למראה כל הודעה שעולה לרשת בחסות התרנגולת וממהרים לשתף אותה לחבריהם.

במקרה הבלתי סביר (אם כי לפי הסטטיסטיקה בהחלט לא בלתי אפשרי) שבו בטי תצליח בסופו של דבר להקליד מילה אמיתית באנגלית, היא תהפוך לתרנגולת הראשונה בעולם שהעלתה ציוץ לטוויטר בכוחות עצמה. ברשת המסעדות אפילו מתכוננים לפנות לספר השיאים של גינס בתקווה לקבל מהם תוקף רשמי לתואר המרשים. בינתיים בטי ממשיכה לכתוב שטויות חסרות משמעות, אם כי יש מי שיגיד כי אין כל הבדל בין החשבון שלה לכל חשבון טוויטר אחר של מותג מסחרי.

בטי התרנגולת. צילום מסך
על מה את חושבת עכשיו?/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully