וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חושבים בעולם על מכשירי הנקסוס החדשים? ביקורות

21.10.2015 / 6:29

רגע לפני שהם מגיעים לישראל, בדקנו מה חושבים בעולם על שני הסמארטפונים החדשים מבית גוגל. החדשות הטובות: ה- Nexus 6Pממש הרשים; החדשות הרעות: ה- Nexus 5X הרשים הרבה פחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסוס 6P מבית וואווי - המוצלח והיוקרתי מבין השניים./מערכת וואלה!, צילום מסך

יממה לאחר שהחלה רשמית הפצתם בעולם של מכשירי הדגל החדשים מבית גוגל, Nexus 5X ו-Nexus 6P, הרשת כבר מוצפת בביקורות ראשוניות על הסמארטפונים הטריים, הזמינים כבר לקנייה, החל מ-379 דולרים ל-5X ו-499 דולרים ל-6P.

אז לאיזה מהם כדאי לכם, אם בכלל, לשדרג? בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם כמה מהרשמים והמסקנות של אתרי הטכנולוגיה המובילים.

Nexus 6P: "מכונת המרשמלו האולטימטיבית"

באתר ArsTechnica מציינים כי מדובר באחד מהסמארטפונים הטובים ביותר מבית גוגל עד כה - "מכשירי הדגל האמיתיים באקו-סיסטם של אנדרואיד" - ללא חסרונות מהותיים ובולטים כמו קודמיהם לכאורה. המסקנה שלהם היא שאלו שניים מהטלפונים מהטובים הזמינים כרגע בקטגוריה.

"גוגל ושותפיה הצליחו סופסוף לקלוע בשניים מהדברים שמכשירי נקסוס היו גרועים בהם באופן מסורתי", נכתב בסקירת המכשירים, המציינת לטובה את איכות הצילום וחיי הסוללה, נקודות תורפה עיקריות, לתחושת רבים, בדגמי העבר.

מכשיר הפרימיום Nexus 6P, (המיוצר על ידי וואווי הסינית), תוכנן להיות נגיש יותר בגודלו וגם במחירו מקודמו בסדרה, ומגיע עם מסך 5.7 אינץ' AMOLED QHD זכוכית גורילה 4 ברזולוציית 1440p, מעבד בעל 8 ליבות Snapdragon 810 1.9GHz עם 3 ג'יגה זיכרון RAM, מצלמת 12 מגהפיקסל אחורית עם מגנון פוקוס לייזר אוטומטי ומצלמת 8 מגהפיקסל קדמית לסלפי איכותי. כל זה ניזון מסוללה מוגדלת בקיבולת של 3,450 מיליאמפר-שעה.

לפי אתר Engadget, ה-6P תוכנן להיות המכשיר האולטימטיבי למערכת אנדרואיד 6.0 מרשמלו החדישה, ואכן עומד היטב בציפיות, עם ביצועים מרשימים ומהירים במיוחד, חיי סוללה מספקים, וכן חיישן טביעות אצבע מדויק ואיכותי. לעומת זאת מציינים באתר כי העיצוב לא מרשים למרות שהמכשיר נוח למדי לשימוש ביד אחת, מקש ההפעלה רגיש מדי, ולמרות השיפור במנגנון המצלמה, היא עדיין לא עומדת ברף שמציבים לה מכשירי פרימיום עדכניים אחרים.

באתר TechCrunch מגדירים את ה-6P כ"מכשיר האנדרואיד שחיכיתם לו - כשגוגל דמיינה חומרה ותוכנה שיעבדו בהרמוניה מושלמת יום אחד, ה-6P היה המכשיר שהם פינטזו עליו מבלי לדעת". באתר מציינים לטובה את איכות המכשיר, עשוי האלומיניום, והניצול המושלם שלו את מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, כמו גם את העיצוב המרשים, איכות התצוגה, ומהירות הביצועים המרשימה שלו. איכות הצילום מתוארת כסבירה. האתר מציין לטובה גם את הטעינה המהירה וחיי הסוללה המרשימים, המספיקים ליממה שלמה של עבודה מאומצת, ללא צורך בטעינה.

DigitalTrends מעניק למכשיר 4 כוכבים מתוך 5, ומציין כי המכשיר עומד בגאווה במוניטין שיצא למכשירי גוגל כ-"חוויית אנדרואיד טהורה". באתר גם מציינים לטובה את הגימור המטאלי האיכותי, מנגנון הטעינה המהירה המוצלח, אפשרות Now on Tap החדשה המובנית וחיישן טביעות האצבע שמגיב במהירות.

Nexus 5X: "מספק את הסחורה ביחס למחיר"

אתר Engadget מגדיר את ה-5X (שיגיע לישראל בעוד כשבועיים) כ-"חזרתה עטורת הניצחון של גוגל לטלפונים קטנים וזולים יותר" ומציין כי "ה-5X טוב בהרבה מהצפוי, ומספק ערך רב תמורת העלות". בין היתרונות של המכשיר מונים באתר גם את חיישן זיהוי טביעות האצבע המהיר והמדויק, התצוגה המוצלחת ואיכות הצילום המפתיעה לטובה. מנגד, מציינים באתר כי נתוניו וחיי הסוללה שלו עדיין לא משתווים לכמה ממתחריו בשוק.

המכשיר, המיוצר על ידי LG, מצויד במסך 5.2 אינץ' ברזולוציית 1080p, עם מעבד שש ליבות 1.8GHz 808 Snapdragon, לצד 3 ג'יגה זיכרון RAM וסוללת 2,700 מיליאמפר-שעה. למכשיר מצלמת 12.3 מגהפיקסל אחורית עם מנגנון לייזר פוקוס ומצלמה קדמית של 5 מגהפיקסל.

ב-TechCrunch לעומת זאת, מציינים כי ה-5X מייצג קפיצה קדימה הרבה פחות מהותית מקודמו, ומציעים למתעניינים בו ללכת דווקא על מכשירי סמסונג אדג'. הכתב דרו אולנוף מציין לרעה את גימור הפלסטיק ומשקלו הקל של המכשיר, ואף אינו מתרשם מחיישן זיהוי טביעות האצבע המדובר. איכות המצלמה הקדמית מתוארת כלא מרשימה, ולעומת זאת, הביקורת מציינת כי המצלמה הקדמית מוצלחת וכי המכשיר "מצלם וידאו באיכות 4K מדהימה".

באתר DigitalTrends, בו הוענקו ל-5X רק 3 מתוך 5 כוכבים מציינים כי "יש הרבה מה לאהוב בנקסוס 5X, אבל חיי סוללה קצרים מונעות מהטלפון הנוח במחיר מלהיכלל ברשימת ההמלצות". לטענת האתר, הסוללה אינה שורדת יום עבודה מלא, וזה עוד בעבודה על מכשיר חדש לחלוטין. עוד מציין האתר כחיסרון את גימור הפלסטיק של המכשיר ואת איכות הפוקוס של המצלמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסוס 5X מבית LG./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully