וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כנראה אחת התמונות הכי חזקות היום בפייסבוק

20.10.2015 / 17:27

הכעס והבלבול שפשטו בציבור הישראלי ובאו לידי ביטוי ברשת החברתית, לאחר רציחתו בלינץ' של הפליט האריתראי הפטום זרהום בבאר שבע, הביאו רבים לפרסם פוסטים כועסים ומיואשים. אבל פוסט אחד הראה שלמרות היותו פליט, הוא יחסר לרבים

"מחפשי מקלט במתקן 'חולות' מתאבלים על מותו של הפטום זרהום. הוא מחפש מקלט תמים שנורה בטעות ונבעט" - כך כתב מוטסים עלי, אחד ממנהיגי הפליטים האפריקנים בפייסבוק. הוא צירף לטקסט הקצר שלוש תמונות שממחישות את מה שפוסטים רבים מנסים להבהיר מאז הפיגוע בבאר שבע - הוא חלק מאיתנו למרות שהוא לא אזרח ישראלי.

כזכור, זרהום מת מפצעיו זמן קצר לאחר שהמון זועם ביצע בו לינץ' בתחנה המרכזית בבאר שבע במוצאי שבת. הוא נחשד כמחבל שרצח את לוחם גולני, סמל עומרי לוי, ביריות. תיעוד המקרה הופץ ברשת והמשטרה החלה לזמן חלק מהמעורבים לחקירה.

מחר (ד') יתקיים לזכרו טקס שמארגנת הקהילה האריתראית. האירוע ייערך בגינת לוינסקי בתל אביב בשעה 18:00. בטקס יישאו דברים לזכרו והמארגנים מציינים שניתן להביא נרות זיכרון ושלטים.

מחר, יום רביעי ה- 21/10, נעמוד יחד עם חברי הקהילה האריתראית לזכרו של הפטום זרהום שנרצח באכזריות בתחנה המרכזית בבאר שבע. ...

Posted by ‎ספריית גן לוינסקי‎ on Tuesday, October 20, 2015

לאיש הזה פנים. הפטום זרהום ז"ל

Posted by Yuyu Ilany on Monday, October 19, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully