וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ אנדרואיד: כך תקליטו כל מה שקורה על המסך בווידאו

22.10.2015 / 7:19

אפליקציה חינמית חדשה שהועלתה לחנות של גוגל מאפשרת ללכוד את המסך בקלות, בלי פרסומות ובלי הגבלות

יוטיוב

צילום מסך הוא פעולת מחשב כה בסיסית, שבמקלדת המחשב שלכם יש מקש ייעודי שנועד רק למטרה הזו. גם בסמארטפון ניתן ליצור צילומי מסך באופן פשוט למדי, אך הקלטות וידאו של הנעשה בנייד שלכם עלולה להיות אתגר גדול קצת יותר, שלרוב יצריך אפליקציות שאינן חינמיות.

כעת, מצטרפת לגוגל פליי אפליקציה חדשה וחינמית לחלוטין, נטולת פרסומות אפילו, שתנסה להציע פתרון אלגנטי ויעיל לכל צורך בהקלטת מסך. AZ Screen Recorder תוכננה כדי להקליט את המתרחש על גבי תצוגת אנדרואיד, עם דגש על גרסת מערכת ההפעלה הנפוצה לוליפופ, ולבטח תזכה להתאמה למרשמלו החדשה עם הפיכת המערכת לסטנדרט במכשירי אנדרואיד.

האפליקציה לא דורשת הרשאות רוט, ואינה מגבילה בזמן הקלטה או מוסיפה לוגו פרסומי כלשהו. התפעול פשוט ונוח, ולחיצה אחת תפעיל או תעצור את הקלטת המסך, ותאפשר יצירת סרטונים בקלילות יחסית גם למשתמשים פחות טכנולוגיים.

את הסרטונים תוכלו ליצור באיכות HD או Full HD, והאפליקציה אף מאפשרת להפסיק את ההקלטה ולהמשיך אחרי פרק זמן באופן רציף בקובץ וידאו אחד. ניתן גם ללכוד את הסאונד באמצעות המיקרופון, כך שהאפליקציה מושלמת לסרטוני הסבר והערות ביניים, אם תרצו להסביר להורים איך לתפעל את הנייד שלהם, למשל, או ליצור סרטון יוטיוב להדרכה בכל נושא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל ההקלטות שלכם מרוכזות בספרייה אחת נוחה לשיתוף./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully