וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הגולשים כל הזמן גונבים לה את התמונות?

25.10.2015 / 5:57

אמיליה פרין בת ה-19 הופתעה לגלות את תמונותיה הפרטיות מסתובבות באתרי היכרויות ופרופילים מזויפים ברשתות חברתיות. כעת היא כבר מדווחת על הגניבות הללו וכותבת את שמה על כל תמונותיה

האם יש דבר כזה יותר מדי פוטוגנית? אמיליה פרין, סטודנטית בת 19, נדהמה לגלות שתמונותיה מסתובבות ברשת במקומות בלתי צפויים, ושאוסף צילומי הסלפי שלה משמש אנשים שונים למטרות חיפוש עבודה, או סתם פיתוי גברים אונליין.

הצעירה גילתה את היקף התופעה לאחר שצלם יצר עמה קשר בפייסבוק, "הוא אמר שהוא פגש 'אותי' באתר אינטרנט שמספק עבודות דוגמנות", היא סיפרה למגזין "טאב". פרין גילתה כי מישהי שהתחזתה אליה העלתה את התמונות הפופולריות ביותר שלה מפייסבוק - ואף שלחה תמונות עירום מזויפות, נטולות פרצוף, לאותו צלם. החלק הגרוע מכל - כל זה נעשה תחת שמה האמיתי של אמליה.

הסיפור חזר על עצמו כשחבר יצר עם הצעירה קשר ושאל אותה האם היא פתחה פרופיל נוסף על שמה באינסטגרם, לאחר שפרופיל כזה צץ תחת היוזר החדש Beccathompson1996 (ונמחק מאז דווח). "היא לא רק העלתה את התמונות שלי, היא גם צירפה להן טקסט מזויף והמשיכה להתכתב עם מגיבים מחמיאים", סיפרה פרין, שמאז הספיקה לראות את תמונותיה ממשיכות להתפשט ברחבי הרשת.

אמיליה החלה לסמן את התמונות שלה בסימן מים (Watermark) ולדווח בכל המקרים בהם נעשה שימוש לרעה בצילומים הפרטיים שלה. "יש אנשים שאומרים שאני פשוט צריכה להפסיק להעלות סלפי אם אני לא רוצה שהם ייגנבו", סיפרה, "אבל למה אני צריכה להשתנות, רק כי יש חלאות בעולם? זה כמו להגיד שאם את לא רוצה שיגנבו ממך, אל תחזיקי בבעלותך דברים".

שתיים מהתמונות הגנובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully